Op deze website gebruikt PinkRoccade Local Government cookies en vergelijkbare technieken. Dit doen we om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Bovendien voorkomt dit dat je meerdere malen dezelfde gegevens hoeft in te vullen. Zie voor meer informatie onze privacy- en cookieverklaring.
Tjerk Venrooy
Digitale dienstverlening, klanttevredenheid, toegevoegde waarde
Tjerk Venrooy (1980) stelt klanttevredenheid centraal in zijn aanpak. Klanttevredenheid bij onze klanten (gemeenten) en bij de klanten van onze klanten (burgers en bedrijven). Dit betekent dat we producten leveren met toegevoegde waarde voor (de klanten van) onze klanten, dat op onze dienstverlening kan worden gebouwd en vertrouwd en dat we nu en in de toekomst de partner zijn die blijft inspelen op de veranderende vraag en technische mogelijkheden.
+31 (0)6 2952 7176

-
Fiets jij (weer) mee in de kopgroep?
-
Een terugblik op 2020 en vooruitblik op 2021
-
iBurgerzaken digitaal eindejaarsevent op 10 december
-
Succesvol en toekomstvast innoveren begint en eindigt met samenwerken
-
De nieuwe manier van (samen)werken
-
Werken als één team, ook vanuit huis
-
De beweging is ingezet, ga je mee?
-
Weg met de baas
-
Stip op de horizon
-
Delen vermenigvuldigt zich niet vanzelf