Direct naar de content
icon search white
Publiekszaken

Blije inwoners, medewerkers & ketenpartners

Wil je weten waar je nog kunt innoveren, optimaliseren of samenwerken in de keten? 

Samen onderweg naar blije inwoners, medewerkers & ketenpartners

iBurgerzaken bestaat 10 jaar! Vanaf dag één hebben wij al een duidelijke en gefundeerde visie: blije burgers en blije medewerkers. Die blije burger zien we in een inwoner die alle zaken digitaal kan regelen bij de gemeente. Dit noemen we ook de ideale klantreis. De medewerkers maken we blij dankzij procesoptimalisatie waar we samen met kwartiermakergemeenten continu over nadenken: een naadloze integratie van de voor- en achterkant van iBurgerzaken, automatische dossieropbouw, automatische controles op basis van wet- en regelgeving en de groene processen. Dit alles voorkomt fouten en bespaart veel tijd, dit noemen we optimale dienstverlening. Daarnaast voegden we een derde pijler toe aan onze visie, namelijk de blije ketenpartners. Dit zien we terug in OPENburgerzaken, waarmee we iBurgerzaken openstellen naar haar omgeving, volledig ontwikkeld vanuit het gedachtegoed van Common Ground. Hiermee stimuleren we efficiënt samenwerken in de keten.

Dashboard Raket@4X

 

Hoe scoort jouw gemeente op de blij meters?

  • Vraag het dashboard van jouw gemeente op bij je accountmanager
  • Bekijk hieronder de meest actuele verhalen achter blije burgers, blije medewerkers en ketenpartners
  • Meld je aan voor een periodieke update en laat je inspireren door middel van vlogs, webinars etc. 
Deel via:

De verhalen achter blije inwoners

Wil je scoren op de blij meter? Laat je inspireren

De verhalen achter blije medewerkers

Wil je scoren op de blij meter? Laat je inspireren

De verhalen achter blije ketenpartners

Wil je scoren op de blij meter? Laat je inspireren