Direct naar de content
icon search white
Uitblinkers

Categorie Grootste stijger

We hebben steeds gezegd dat de Landelijke Selfservicecompetitie voor Gemeenten (#LSG17) geen einddoel op zich is. We hebben het ingezet als middel om gemeenten bewust te laten nadenken over digitale dienstverlening. En toch rijken we in november prijzen uit in verschillende categorieën... Want selfservice is, op termijn, een uitstekende manier voor gemeenten om zich te profileren en haar dienstverlening naar burgers en bedrijven te verbeteren. En we delen graag bij welke gemeenten je af kunt kijken, omdat ze vandaag de dag al bijzonder goed presteren.

1430-#LSG17-winnaar-Waddinxveen-P1220680.jpg
Winnaar #LSG17 'grootste stijger': gemeente Waddinxveen

Uitblinkers in de categorie 'Grootste stijger'

  • Bestuursdienst Ommen-Hardenberg
  • Gemeente Schagen
  • Gemeente Waddinxveen

Gemeente Waddinxveen (ongewenst) in de spotlight

Het eerste telefoontje van de gemeente Waddinxveen over de Landelijke Selfservicecompetitie voor Gemeenten herinner me nog als de dag van gisteren. Wat bleek? Carla was bang dat ik tijdens de competitie de gemeente Waddinxveen in de spotlight zou zetten, terwijl ze het (nog) niet zo goed deden…

Mijn belofte van destijds moest ik verbreken, want Waddinxveen staat alsnog in de kijker. In juli publiceerde ik al een blog en nu staat deze gemeente in de top 3 voor de #LSG17-categorie "Grootste stijger". Aad Six, Hoofd afdeling Publieksplein bij gemeente Waddinxveen, geeft bovendien een kijkje in de keuken.

Deel via:

‘Klanten wil ik steeds opnieuw op een creatieve wijze verrassen.’

Sanne van der Zanden, Customer Care manager
Sanne van der Zanden

Ik help je graag verder

+31 (0)6 4670 6267