Direct naar de content
29 november 2018 - Nieuws

We gaan live met TOPdesk!

Sinds het startschot van 1 oktober is het projectteam druk bezig om TOPdesk zo goed en zo snel mogelijk te implementeren. We zijn trots dat de implementatie zeer spoedig verloopt en dat we op schema zitten! Lees snel verder wanneer we live gaan én hoe jij kunt inloggen in het nieuwe selfservice portaal. 

Maandag 10 december gaan we live met TOPdesk
Om de overgang goed te laten verlopen sturen we de huidige gebruikers van het dKOC op dinsdag 4 december een e-mail met daarin: de inloggegevens, handleiding en instructievideo’s. Graag vragen we je om alvast de inloggegevens te testen en een kijkje te nemen in het nieuwe selfserviceportaal.

Dennis van der Meulen – TOPdesk Ambassadeur Publiekszaken: “Het is erg leuk om samen met andere businessunits te werken aan een oplossing die niet alleen in gaat op incidenten, maar die jou als klant ook verder helpt!”

Een allesomvattend selfserviceportaal, dat is TOPdesk
Het selfserviceportaal is gevuld met kennisitems. Dit is een continue proces waarbij we in de beginfase veel tijd investeren in het leggen van een goede basis. Wanneer deze basis staat gaan we hem natuurlijk onderhouden maar ook uitbreiden. Zo is het portaal een kennisbank en biedt TOPdesk nog meer pro-activiteit in het oplossen van je incidenten!

In de eerste maand waren we volop bezig met de inrichting van TOPdesk. Iedere businessunit heeft een eigen TOPdesk ambassadeur aangesteld. Zij hebben binnen hun eigen unit ideeën en wensen verzameld en die vervolgens in de inrichting toegepast.

Ook hebben 20 klanten ons geadviseerd over de opbouw en vindbaarheid van vraagstukken in de TOPdesk testomgeving. We hebben goede feedback ontvangen en deze ook weer verwerkt. We hopen dat jij net zo enthousiast bent over het nieuwe selfserviceportaal!

Het indienen van incidenten in het dKOC en TOPdesk
Nieuwe incidenten kun je nog niet voor de livegang in TOPdesk indienen, maar pas vanaf 10 december. Incidenten die toch voor die tijd zijn aangemaakt worden vanaf de livegang behandeld.

Vanaf 10 december is het niet meer mogelijk om nog incidenten in te dienen in het oude dKOC Klantenportaal. Je kunt hier nog wel terecht om de lopende incidenten te volgen die eerder zijn ingediend.

Donna Mol – TOPdesk Ambassadeur Informatievoorziening: “Het geeft me een kick om het selfserviceportaal zo in te richten dat we onze klanten optimaal kunnen helpen bij het oplossen van hun vraagstukken.”

Jouw input helpt ons
In TOPdesk gaan we de mogelijkheid aanbieden om rapportages uit te draaien. Echter hebben we hiervoor nog input nodig van wat jij als klant graag in de overzichten ziet. Heb jij hier ideeën over of heb je andere suggesties over TOPdesk die je graag met ons deelt? Laat het ons dan weten door te mailen naar Anne Verbakel.

Anne Verbakel – Projectleider TOPdesk: “Samen met het projectteam en TOPdesk hebben we een prachtproduct neergezet. We zijn trots dit op korte termijn met jou als klant te kunnen delen!”

Neem bij vragen gerust contact met ons op
Heb je vragen over het nieuwe selfserviceportaal of heb je de e-mail van 4 december niet ontvangen? Laat het ons weten via prlg.helpdesk@pinkroccade.nl. Zo weten we zeker dat je vanaf 10 december probleemloos kunt inloggen en aan de slag kan!

Deel via: