Direct naar de content
icon search white
28 februari 2019 - Nieuws

Manage je gegevens in Makelaarsuite efficiënter

Gegevensmanagement is de eerste stap voor een goede informatievoorziening. Door goed aan je gegevenskwaliteit te werken, creëer je een betrouwbare voedingsbodem voor informatievoorziening binnen je organisatie. Maar als beheerder heb je te maken met de vele gegevensstromen en doe je er alles aan om de kwaliteit van je gegevens te waarborgen.

Van een aantal gemeenten hebben we vernomen dat zij op zoek zijn naar nieuwe functionaliteiten binnen Makelaarsuite
Hier willen wij graag mee aan de slag! Natuurlijk heb je als Makelaarsuitebeheerder al een behoorlijke gereedschapskist opgebouwd en voorhanden. Maar er komen altijd betere gereedschappen bij of de wens daarvoor.

Hierbij de voorbeelden van functionaliteiten die wij al inzichtelijk hebben:

• Het tijdelijk kunnen overrulen van gegevens wanneer je een terugmelding uitvoert, bijvoorbeeld bij een belastingrun.
• Het verwijderen van gegevens die een basisregistratie niet zelf kan verwijderen.
• Het automatisch kunnen bepalen van kandidaten voor het ontdubbelen. 
• Het automatisch kunnen plaatsen van een afnemersindicaties op basis van selectie. 

Meld je aan!
Wil je als gemeente dit graag verder mee uitwerken of heb je zelf ook behoefte aan nieuwe gereedschappen? Laat het ons weten door te mailen naar: Dionne.Hubert@Pinkroccade.nl.

Deel via:

‘Samen vinden we een weg, of creëren we er een.’

Dionne Hubert, System & Application Administrator
Dionne.png

Ik help je graag verder

+31 6 2952 6138