Direct naar de content
icon search white
28 februari 2019 - Blogs

De 7 weetjes over TOPdesk!

TOPdesk ambassadeur Donna Mol deelt graag een aantal 'weetjes' met jullie over het nieuwe serviceportaal.

Wist je dat...

1. … we in de loop van dit jaar managementrapportages in TOPdesk beschikbaar stellen?

2. … het straks ook mogelijk is om zelf een consultancyverzoek in te dienen?

3. … er binnenkort de Landelijke Uitlevering pagina beschikbaar komt waardoor je in één oogopslag de softwarewijzigingen van alle businessunits kunt inzien?

4. … op het moment dat we een belangrijke bug ontdekken hiervoor een major melding maken zodat je als klant kunt aangeven of dit probleem ook bij jullie speelt?

5. … we graag jouw feedback ontvangen of een kennisitem nuttig is of niet?

6. … als je een call indient deze ook direct met je collega’s kunt delen zodat zij ook op de hoogte worden gehouden van de ontwikkelingen?

7. … naast het delen van incidenten, het ook mogelijk is om alle incidenten van je collega’s in te zien? Maak hiervoor een melding aan in TOPdesk zodat we dit voor je aanpassen!

Neem gerust contact met mij op
Heb je vragen na het lezen van deze blog of over TOPdesk? Mail dan naar Donna.Mol@PinkRoccade.nl

Deel via:

‘Duidelijke communicatie met de klant onderhouden waarbij op een persoonlijke manier op zoek wordt gegaan naar de échte klantvraag.’

Donna Mol, System & Application Administrator
B74W5034.png

Ik help je graag verder

+31 6 2952 6304