Direct naar de content
icon search white
Dienstverlening

iService

Kritisch naar je eigen gemeentelijke processen kijken en deze optimaliseren: door de waan van de dag kom je hier niet altijd aan toe. Daarom bieden we met iService een optimalisatietraject aan. Dit alles met de focus op het verbeteren van de dienstverlening en het nog efficiënter laten werken van de applicatiebeheerders en eindgebruikers. Daarmee bieden wij een versnelde aanpak om te komen tot blije medewerkers en vervolgens ook blije burgers.

iService

In een quickscan doen we (voor-)onderzoek en nemen we interviews af met verschillende medewerkers binnen het burgerzaken team. Hiermee verkrijgen we goed inzicht in de: apps, signalen, functionele en technische inrichting, selfservicepercentages, doorlooptijden, performance en actuele vragen vanuit de praktijk. Zo werken we gericht toe naar een set van aanbevelingen die passen bij jouw gemeentelijke situatie. Voor het optimalisatietraject koppelen we deze aan concrete doelstellingen.

‘Mijn doel is om in verbinding met klanten en relaties écht bij te kunnen dragen aan (proces)verbetering en innovatie.’

Femke Rhouat-Van der Gouw, Manager Services Publiekszaken
Femke Rhouat.png

Ik help je graag verder

+31 6 4609 1120