Direct naar de content
icon search white
Tweede scherm

Tweede (klant) scherm - het product

Hoe betrek je de inwoner bij hun aangifte of aanvraag aan de balie? Hiervoor is het tweede (klant) scherm ontwikkeld waarbij de burger mee kan kijken met wat de ambtenaar invult. Dit ziet de burger op een tweede monitor waarbij enkel de gegevens getoond worden die relevant zijn voor de burger. Alle controles, aantekeningen, etc. zijn natuurlijk alleen zichtbaar voor de medewerker van de gemeente.

Transparante en efficiënte dienstverlening

Ziet de inwoner dat er iets verkeerd gaat? Een typefout of verkeerd huisnummer bijvoorbeeld? Dan kunnen ze dat direct laten weten. Zo maakt het klantscherm jouw dienstverlening transparant en efficiënt. En verhoogt het de kwaliteit van de registratie! 

Hoe het klantscherm werkt

Vanuit iBurgerzaken klik je op de knop om het klantscherm te openen. Het systeem detecteert vervolgens direct welk aangesloten scherm het 2e scherm is. Vervolgens wordt daar een nieuwe pagina weergegeven. Deze pagina is natuurlijk helemaal in de stijl van de gemeente, net zoals de burgerview.
Nu zijn er verschillende mogelijkheden zichtbaar op het scherm, afhankelijk van wat de medewerker op zijn scherm open heeft staan:

  • Als er geen proces gestart is tonen we de tekst ‘Er is nog geen proces gestart’.
  • Als er een proces gestart is, worden de gegevens van het proces getoond en ziet de burger steeds meer informatie naarmate het proces vordert.
Deel via:

‘Samen met klanten verantwoordelijk voor nieuwe innovaties!’

Dylan Kusters, Innovatiemanager
PinkRoccade_210831_3857_AS - Copy.png