Direct naar de content
icon search white
Burgerzaken

Roadmaps iBurgerzaken

Er is veel behoefte aan duidelijkheid in de stappen die we met iBurgerzaken (willen) zetten. Vandaar dat we de ‘Roadmap iBurgerzaken Product’ (nov. 2017, red.) en de ‘Roadmap iBurgerzaken Dienstverlening’ (juni 2018, red.) presenteerden.

Stip aan de horizon

Het opstellen van een roadmap dwingt ons allemaal steeds weer tot nadenken. We vullen deze namelijk niet op goed geluk. We zetten niet zomaar een stip aan de horizon. We staan eerst heel bewust stil bij “Waar willen we over 3 of 5 jaar zijn? En waarom? Wat is de toegevoegde waarde van deze innovatie(s)?”. En als we dan het einddoel in het vizier hebben, begint het uitstippelen van een route. Zo ontstaat een globale planning naar ons einddoel. Eenmaal onderweg vullen we de details (samen) verder in. En waar of wanneer het nodig is, actualiseren we deze. Dat gehele proces doorlopen we uiteraard niet alleen. Daarbij betrekken we onze klanten en partners. Innovatie en co-creatie gaan voor ons immers hand-in-hand.

‘Mijn doel: 10 miljoen blije burgers én 250 tevreden gemeenten.’

Mat Keijers, Productmanager Burgerzaken
Mat Keijers

Ik help je graag verder

+31 (0)6 2952 7442