Direct naar de content
icon search white
#LSG18

Dienstverleningsaanbod #LSG18

Tijdens #LSG18 hebben veel gemeenten ervaring opgedaan met het optimaliseren van het verhuisproces. Er zijn heel wat verbeteringsmogelijkheden de revue gepasseerd, bijvoorbeeld: Het verhogen van het percentage digitale aanvragen. De automatische verwerking dankzij de ”Groene verhuizing” in combinatie met risicoprofielen. En het elimineren van stappen in het proces die niet verplicht zijn vanuit wet- en regelgeving; bijvoorbeeld handtekeningen, huurovereenkomsten, koopcontracten, verklaring hoofdbewoner.

Is jouw gemeente eind 2019 de Uitblinker?

Ga jij je verhuisproces – met iVerblijf & Adres – op de best mogelijke manier inrichten voor inwoners en ambtenaren? Ga jij alles op alles zetten om het percentage digitale dienstverlening te verhogen, waardoor het aantal baliebezoeken daalt? Ga jij de verwerking aan de achterkant automatiseren, zodat er meer tijd vrijkomt voor adresonderzoek en het verbeteren van de kwaliteit van (adres)gegevens?

Misschien is jouw gemeente dan eind 2019 wel de Uitblinker?! En sta jij met je collega's op het podium schitteren! Net als die gemeenten tijdens #GPSC17...

Programma op hoofdlijnen

Om gemeenten te helpen om dit te realiseren hebben we een Dienstverleningsaanbod opgezet. We treffen de nodige voorbereidingen aan onze kant; deskresearch. We plannen een aantal dagen op locatie bijvoorbeeld voor een QuickScan en het concretiseren van acties. En we blijven je inspireren met praktijkervaringen van andere gemeenten die in dezelfde periode een vergelijkbaar traject doorlopen.

Ook mag je van ons een 0-meting en 1-meting verwachten. Net als een rapport met onze bevindingen, de afgesproken KPI's en de geboekte resultaten. En uiteraard sluiten we het project gezamenlijk af met een presentatie.

Interesse in iService #LSG18?

Neem contact op met je accountmanager en ga ook aan de slag met het optimaliseren van je verhuisproces (in iVerblijf & Adres). Onze consultants staan vanaf januari voor je klaar en plannen we vanaf december in.

Deel via:

‘Mijn doel is om in verbinding met klanten en relaties écht bij te kunnen dragen aan (proces)verbetering en innovatie.’

Femke Rhouat-Van der Gouw, Manager Services Publiekszaken
Femke Rhouat.png

Ik help je graag verder

+31 6 4609 1120