Direct naar de content
icon search white
27 september 2018 - Nieuws

We krijgen een nieuw Selfserviceportaal!

Vol enthousiasme delen we mee dat we binnenkort het huidig dKOC gaan vervangen door TOPdesk! Vanuit de visie van Customer Care verbeteren we met TOPdesk onze dienstverlening, zodat jij als klant nog beter geholpen wordt!

TOPdesk gebruikt 80% van alle gemeenten en heeft hierdoor waarschijnlijk weinig introductie nodig. Wat wij in ieder geval graag met het nieuwe Selfserviceportaal willen bereiken is meer duidelijkheid en transparantie in de breedste vorm. Eén Selfserviceportaal voor alle businessunits van PinkRoccade Local Government. Dit hebben we ook als feedback teruggekregen in het Klanttevredenheidsonderzoek 2018 en daar willen we graag gehoor aan geven!

Wat gaat dit voor jou betekenen?

Met TOPdesk bieden we je bovendien een portaal aan waar je 24/7 meldingen kunt maken en de status van je melding real-time kunt volgen. Hiermee krijgen we het incidentenproces nog beter in beeld waardoor je als klant weet waar je aan toe bent.

Daarnaast wordt TOPdesk ook dé plek waar je alle handleidingen, standaardoplossingen en FAQ’s makkelijk kunt terugvinden. En is TOPdesk proactief in het oplossen van je vraagstukken: Wanneer je een melding aanmaakt, krijg je namelijk per direct een oplossing aangeboden. Dit is vaak direct het gewenste antwoord voor jouw vraagstuk. Indien dat niet het geval is, zetten we de melding uiteraard door. Erg handig!

Kick-off TOPdesk

De kick-off van het implementatieproject TOPdesk was op 1 oktober 2018. Om de implementatie van en de overgang naar TOPdesk zo goed mogelijk te laten verlopen hebben we naast de stuurgroep een projectteam samengesteld. Dit team bestaat uit productambassadeurs van iedere businessunit.

Ideeën?

Het projectteam gaat hard aan de slag om TOPdesk op te tuigen. We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen. En wanneer het nieuwe Selfserviceportaal live gaat ben je de eerste die het hoort. Heb je ideeën over TOPdesk die je graag met ons wil delen of heb je andere suggesties? Dan horen we dat graag van je! Mail hiervoor naar de projectleider: Rob Kinderdijk.

Deel via:

‘Samen bereik je meer dan alleen’

Mona Law, Consultant Customer Care
B74W1092.png

Ik help je graag verder

06 4609 1013