Direct naar de content
icon search white
13 juli 2016 - Nieuws

Uitslag en beloftes klanttevredenheidsonderzoek technisch beheer

Eind maart van dit jaar hebben we een vragenlijst gestuurd naar alle klanten die gebruik maken van onze technische helpdesk (STHD) en/of technische diensten (releasemanagement, remote beheer, hosting). Doel hiervan was om te meten hoe tevreden onze klanten zijn over de kwaliteit van een aantal specifieke onderdelen. Allereerst wil ik graag onze relaties bedanken die de vragenlijst hebben ingevuld. Dit is altijd erg waardevol voor ons. Daarnaast wil ik zoals beloofd de uitslag aan u terugkoppelen en u meenemen in onze beloftes naar aanleiding van uw mening.

Onze beloftes

De uitslag is duidelijk en we zien op welke punten op dit moment de meeste behoefte voor verbetering zit. Graag doen wij de volgende beloftes:

  • Duidelijke afbakening en beschrijving van onze diensten (wat doen we wel en wat doen we niet);
  • Verbetering van de performance van onze applicaties in de Pink Private Cloud hosting omgeving;
  • Duidelijke communicatie over wat je van ons mag verwachten en wat wij van jou verwachten tijdens wijzigingen;
  • Pro-actief informeren over voortgang en terugkoppeling van een lopend incident of wijziging.

    De medewerkers van het technisch beheer team zijn inmiddels al druk aan de slag om de verbeteringen door te voeren. Het kan zijn dat zij hiervoor uw hulp inschakelen, mits je hebt aangegeven dat er contact mag worden gezocht naar aanleiding van het onderzoek.

    We komen bij je terug!

    Nogmaals dank voor je deelname. Einde van dit jaar zullen wij hetzelfde onderzoek nog een keer doen. Wij rekenen wederom op je respons en zullen bij je toetsen of je vindt dat we aan onze beloftes hebben voldaan.

    Opmerkingen en/of suggesties in de tussentijd zijn altijd welkom. Neem daarvoor gerust contact met mij op.
Deel via: