Direct naar de content
6 december 2016 - Nieuws

Beter, slechter of gelijk?

In maart dit jaar hebben we een gerichte vragenlijst gestuurd over de Technische Helpdesk (STHD) en technische dienstverlening (releasemanagement, remote beheer, hosting). Wij wilden graag op een aantal specifieke punten weten hoe tevreden jij hierover was.

De uitslag met de specifieke verbeterpunten hebben we destijds gecommuniceerd hier gecommuniceerd.

Wij zijn aan de slag gegaan met deze punten. Zo hanteren we inmiddels een nieuwe werkwijze bij de communicatie van installaties zodat duidelijk is wat van jou wordt verwacht en welke release van toepassing is. Hier hebben we van een aantal klanten zeer positieve feedback op gehad. Voor dit punt en de overige punten willen we graag weten of deze positieve verandering ook zo wordt ervaren.

De vragenlijst wordt eind deze week verstuurd en het helpt ons enorm als jij, ondanks de eventuele eindejaar stress, de korte tijd kan nemen om deze in te vullen. Uiteraard zijn open suggesties altijd welkom!

Bij voorbaat dank!

Deel via: