Direct naar de content
icon search white
18 december 2018 - Blogs

Customer Care blikt terug op 2018

In een jaar tijd is er weer veel gebeurd en kijken we met de afdeling Customer Care zeer tevreden terug op 2018. Het team dat uit verschillende disciplines bestaat heeft dan ook vanuit verschillende invalshoeken gewerkt aan nog meer klanttevredenheid. We krijgen van klanten mooie feedback waardoor we continu kunnen verbeteren. 

Implementatie TOPdesk is hier een mooi voorbeeld van
Aan het begin van het jaar hebben we een klanttevredenheidsonderzoek gehouden waarin we feedback hebben gekregen over het dKOC klantenportaal. Dit heeft er mede voor gezorgd dat we de overstap hebben gemaakt naar een nieuw selfserviceportaal TOPdesk. En het zal jullie niet ontgaan zijn dat we TOPdesk sinds december live hebben. Met het nieuwe portaal is het incidentenproces nog beter in beeld en kan je makkelijker documentatie terugvinden.

Incidentenmanagement en -party’s
Vanuit het incidentenmanagement hebben we hard gewerkt aan het oplossen van incidenten en hebben we een aantal keren incidentenparty’s georganiseerd. Ook zijn er vanuit deze hoek diverse e-learnings gegeven om het beheerkennis op peil te houden. Dit heeft er voor gezorgd dat we in totaal 3.375 incidenten hebben afgerond. Voor de intake scoren we een SLA van 90,7%! Daar zijn we als team erg trots op!

Klantbezoeken vanuit Customer Care
Vanuit de partnership gedachte zijn er vanuit Customer Care intensiever klant bezoeken geweest om kennis en advies te geven bij verandertrajecten. Met de service Applicabel zijn er in 2018 ruim 85 klanten bezocht. Waarbij we klanten inzicht geven in het applicatielandschap.

Blik op 2019
De reacties op de klantbezoeken vanuit Customer Care zijn erg positief ontvangen. Dit geldt ook voor de implementatie van TOPdesk en de werkwijze van de helpdesk. Dit gaan we dan ook in 2019 doorzetten! In het eerste kwartaal gaan we weer het klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren en nodigen we je alvast uit om mee te doen. Jouw mening telt en door jouw feedback kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren!

Vanuit Customer Care wensen we je fijne feestdagen toe en een gelukkig nieuwjaar!
Op naar nog meer klanttevredenheid in 2019!

Deel via:

‘Met Customer Care willen we werken aan een partnership waarbij we samen met de gemeente gaan voor een duurzame toekomst.’

Jerney Tigele, Manager Customer Care Informatievoorziening
Jerney Tigele2.png

Ik help je graag verder

+31 6 2363 0309