Direct naar de content
icon search white
Brondocumenten

iBrondocumenten - toegevoegde waarde

iBrondocumenten maakt al je brondocumenten die gebruikt zijn voor de opname van gegevens op de persoonslijst digitaal toegankelijk. Met iBrondocumenten zijn deze documenten makkelijk en snel toegankelijk voor iedereen die daartoe bevoegd is.

iBrondocumenten.jpg

Brondocumenten op één centrale plaats

Het opslaan en ontsluiten van brondocumenten vindt plaats via het raadplegen van de persoonslijst of direct via iBrondocumenten zelf. iBrondocumenten biedt uitgebreide zoekmogelijkheden om het juiste brondocument te vinden en houdt daarbij informatie vast wie er wanneer inzage heeft gehad in welk brondocument.

De toegevoegde waarde

  • Een tijdsbesparing van 14 minuten per raadpleging;
  • Eén systeem waarin brondocumenten worden opgeslagen;
  • Via 2 kliks toegang tot alle brondocumenten, binnen een zaak of van een persoon;
  • Mogelijkheid tot direct scannen van ondertekende brondocumenten;
  • Gegevens zijn inzichtelijk en wijzigingen in de BRP worden vastgelegd in een dossier;
  • Met de opslag van iBrondocumenten voldoen aan de archiefwet;
  • Toekomst: Directe beschikbaarheid van brondocumenten van andere gemeenten die iBurgerzaken gebruiken.  
Deel via:

‘Samen met de gemeenten bepalen wat er voor functionaliteiten worden ontwikkeld. En zorgen dat het snel in gebruik genomen wordt. Daar ga ik voor!’

Michelle Meekes, Product Owner
Michelle Meekes.png (1)