Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar basis/opfris iBurgerzaken

Werk je pas net met iBurgerzaken of wil je even je geheugen opfrissen? Dan is dit webinar perfect voor jou! In dit webinar gaan we in op wat je waar kan vinden in iBurgerzaken en hoe dingen met elkaar in verband staan. Lees er hieronder meer over en meld je aan.

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 13 mei
    14.00 - 15.00
    Online

Tijdens het webinar komt dit aan bod

We gaan in op wat je waar kan vinden in iBurgerzaken en hoe dingen met elkaar in verband staan. Een aantal specifieke onderwerpen die bijvoorbeeld aan bod komen lees je hieronder. Uiteraard is er ruimte voor het stellen van vragen aan onze consultant.

  • Het gebruik van alle knoppen/functies/velden binnen iBurgerzaken
  • Het zaakgewijs werken: stappen, dossiervorming, behandelaar, signaaldatum etc.
  • Een toelichting op het kleurgebruik en de iconen binnen iBurgerzaken
  • Hoe je de verschillende werklijsten in iBurgerzaken gebruikt
  • Op welke manieren je kunt zoeken binnen iBurgerzaken
  • Welke aantekeningen je kunt toevoegen en wat de gevolgen daarvan zijn
  • De persoonslijst en alles wat daarbij hoort
  • Het verblijfsobject en de details die je vanuit daar kunt bekijken
Atte Moorman, consultant

‘Na het volgen van dit webinar ben je wegwijs in de basisfuncties van iBurgerzaken en heb je tips en tricks ontvangen van een van onze consultants die jou helpt in je dagelijkse werkzaamheden. Van het zoeken naar personen en adressen, starten van processen tot het efficiënt zoeken in de werklijst en het dossier. Alles komt aan bod en stel ook gerust je vragen!’

De doelgroep van dit webinar

Het webinar is vooral geschikt voor nieuwe gebruikers van iBurgerzaken, zowel voor burgerzakenmedewerkers als applicatiebeheerders. Werk je al wat langer met burgerzaken? Neem dan ook eens deel aan het webinar iBurgerzaken voor gevorderden op 30 mei.

Houd rekening met deze voorwaarden

iAcademy webinars komen het beste tot hun recht als je de sessie zelf actief bijwoont. We nemen ze daarom ook niet op. We rekenen dan ook op je komst nadat je je hebt ingeschreven. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur vooraf door een mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.

Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket 2? Dan is deelname inbegrepen voor maximaal 2 personen per gemeente. Geen Samen Verder pakket? Dan neem je deel voor 290 euro per persoon.

Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Een aantal dagen voor aanvang van het webinar ontvang je nog een e-mail met laatste details, waaronder de deelname link naar de Microsoft Teams omgeving.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: