Direct naar de content
icon search white
30 april 2020 - Nieuws

Klantwensen BRK

Met de huidige BRK verwerking merken wij regelmatig dat er vragen en soms ook problemen worden gemeld vanuit klanten.

Vragen en problemen over mutaties die de BRK niet in chronologische volgorde aanlevert
Wij hebben onderzocht wat de mogelijkheden zijn en we willen hierin graag een verbetering doorvoeren zodat ongeacht de volgorde van aanlevering door de BRK toch een juiste verwerking kan plaatsvinden. Zodat jullie alle data tot je beschikking hebben.

In de maand mei gaan we het BRK proces vernieuwen en wordt deze daarna uitgeleverd
De consequentie hiervan is echter wel dat voor de nieuwe methode een nieuwe initiële levering ingelezen moet worden op de gebruikelijke wijze. De bestaande structuur kan voor de overgang niet voldoende worden gebruikt. Hierbij geldt wel dat als je recent een nieuwe initiële vulling heeft gehad waarvan de mutaties daarop nog bij de BRK opvraagbaar zijn je niet opnieuw een initiële vulling hoeft op te vragen.

We houden jullie via de nieuwsbrief en Github op de hoogte van de voortgang
Heb je eerder al vragen, neem gerust contact met me op via Cora.Schreuders@PinkRoccade.nl.

Deel via:

‘Samen kom je verder!’

Cora Schreuders, Business Success Manager Datagedreven sturing
PinkRoccade_0098.png

Ik help je graag verder

+31 6 4609 1115