Direct naar de content
icon search white
4 maart 2019 - Blogs

De 7 weetjes over TOPdesk!

TOPdesk ambassadeur Dennis van der Meulen deelt graag een aantal 'weetjes' met jullie over het nieuwe serviceportaal.

Wist je dat...

1. … we in de loop van dit jaar management rapportages in TOPdesk beschikbaar stellen?

2. … het straks ook mogelijk is om zelf een consultancy verzoek in te dienen? 

3. … er binnenkort de Landelijke Uitlevering pagina beschikbaar komt waardoor je in één oogopslag de software wijzigingen van alle businessunits kunt inzien? 

4. … op het moment dat we een belangrijke bug ontdekken hiervoor een major melding maken zodat je als klant kunt aangeven of dit probleem ook bij jullie speelt? 

5. … we graag jouw feedback ontvangen of een kennisitem nuttig is of niet? 

6. … als je een call indient deze ook direct met je collega’s kunt delen zodat zij ook op de hoogte worden gehouden van de ontwikkelingen? 

7. … naast het delen van incidenten, het ook mogelijk is om alle incidenten van je collega’s in te zien? Maak hiervoor een melding aan in TOPdesk zodat we dit voor je aanpassen! 

Neem gerust contact met mij op
Heb je vragen na het lezen van deze blog of over TOPdesk? Mail dan naar dennis.vandermeulen@pinkroccade.nl

Deel via:

‘Mijn doel is om in verbinding met klanten en relaties écht bij te kunnen dragen aan (proces)verbetering en innovatie.’

Femke Rhouat-Van der Gouw, Manager Services Publiekszaken
Femke Rhouat.png

Ik help je graag verder

+31 6 4609 1120