Direct naar de content
icon search white
26 juni 2019 - Blogs

Cijfers liegen niet!

Heb jij je mening over ons product en/of onze dienstverlening al – vaker – met ons gedeeld? Hopelijk wel want we doen er echt iets mee! Dit jaar hebben we al ruim 200 keer feedback mogen ontvangen; 98 reacties op ons klanttevredenheidsonderzoek tijdens de recente regio-overleggen en 111 keer feedback op de afgesloten incidenten. Met dit inzicht gaan we steeds weer direct aan de slag, vergeet dus niet om ook jouw mening met ons te delen!

Deel je feedback

We geven je op meerdere momenten en manieren de mogelijkheid om je feedback met ons te delen zoals je hieronder kunt zien. We hopen allereerst dat je hiervoor tijd vrijmaakt en vervolgens dat je op deze momenten ook eerlijk bent. Alleen dan hebben we namelijk ook echt iets aan deze peilingen…

  1. Vul ons klanttevredenheidsonderzoek online in als je dat nog niet hebt gedaan tijdens de recente regio-overleggen; dit vraagt slechts 2 tot 5 minuten van je tijd en biedt ons erg veel inzicht. Let op: deze mogelijkheid bieden we slechts 2 keer per jaar, doe het dus nu.
  2. Geef feedback nadat een incident binnen TOPdesk is afgesloten. Je kunt met sterren en een eventuele toelichting snel aangeven wat je van de afhandeling van het incident vond.
  3. Ga in gesprek met mijn collega’s die bij je over de vloer komen; accountmanagers, consultants, projectleiders etc.
  4. Bel mij om van gedacht te wisselen; je bereikt me op 06 4670 6267. En als ik niet op mocht nemen, spreek dan gerust een voicemailbericht in zodat ik je terug kan bellen.

Wist je dat...José Spaan, medewerkster van het Kenniscentrum Publiekszaken, sinds vorig jaar juni wekelijks een aantal respondenten proactief (na)belt? De waardering over deze aanpak is al meerdere malen uitgesproken. Deze gesprekken leiden namelijk tot interessante en concrete resultaten. Als jij je mening deelt bestaat dus de kans dat José je daarna proactief belt. Leuk toch?!

Resultaten tot nu toe zeer positief

Als afsluiting is het natuurlijk wel goed om te delen hoe de vlag er nu bijhangt: Enerzijds ontvingen we waardevolle feedback. Dat biedt de basis om onszelf te verbeteren zowel qua producten als diensten. We zijn echter vooral erg trots dat 74,8% van de respondenten (zeer) tevreden is over de oplossing van het afgesloten incident; met de kanttekening dat nog geen 2% van de incidenten beoordeeld werd. En ook zijn we trots dat we gemiddeld een 7,3 binnen het algemene klanttevredenheidsonderzoek behaalden!

We kijken er naar uit om ook jouw feedback te ontvangen en daarmee aan de slag te gaan. Vergeet dus niet om het klanttevredenheidsonderzoek in te vullen, je mening te geven over het afgesloten incident of het gesprek aan te gaan met mijn collega’s of mijzelf. Want de cijfers liegen niet, ze helpen ons om continu te bewegen naar onze gezamenlijke doel; blije burgers en blije ambtenaren!

Deel via:

‘Klanten wil ik steeds opnieuw op een creatieve wijze verrassen.’

Sanne van der Zanden, Programmamanager
Sanne van der Zanden (2019)