Direct naar de content
icon search white
Een stap dichterbij de toekomst

Staphorst bedient haar burgers digitaal met CiVision Innen via de Berichtenbox

15 maart 2018
Gemeente Staphorst.jpg
Gemeente Staphorst 16.691 inwoners
Per 17 oktober 2017 20% van de burgers aangesloten
Jaarlijks 1.269 herinneringen, aanmaningen en stornobrieven

Gemeente Staphorst wil steeds meer digitaliseren om de communicatie met haar burgers te vereenvoudigen en versnellen. Staphorst was al aangesloten op MijnOverheid Berichtenbox. Het was daarom een logische stap om ook de koppeling naar CiVision Innen te realiseren.

De volgende stap

Snelle realisatie

Roelinda Balder, medewerkster Belastingen/Invordering, gemeente Staphorst

‘Het project om de koppeling tussen MijnOverheid Berichtenbox en CiVision Innen te realiseren ging vrij snel. Eerst zijn we aangesloten in de testomgeving. Na akkoord hebben we hetzelfde in de productieomgeving doorgevoerd. Het belangrijkste voor onze gemeente was dat we in dit project ontzorgd wilde worden. Dit betekent dat PinkRoccade Financiën & Services alle inrichting van de formulieren op zich neemt.’

Koppeling MijnOverheid Berichtenbox aan CiVision Innen live!

Digitale service aan burgers

Roelinda Balder, medewerkster Belastingen/Invordering, gemeente Staphorst

‘Binnen 3 maanden was CiVision Innen gekoppeld aan MijnOverheid Berichtenbox en kon gemeente Staphorst van start met het digitaal versturen van alle financiële zaken.’

Lees hieronder in de klantcase hoe gemeente Staphorst haar burgers motiveert om aan te sluiten op MijnOverheid Berichtenbox en hoe de implementatie verder is verlopen.

Deel via:

Wil je meer weten?

In de volledige klantcase gaan we in op het proces, de samenwerking en de oplossing.

De volledige klantcase bekijken?

Download document (3MB)

Financiën & Services | Efficiënter werken op Budgetbewaking, Verplichtingenadministratie, Crediteurenadministratie en Inkoop

De financiële afdeling binnen de moderne decentrale overheid heeft steeds meer interne taken en is daarnaast veel tijd kwijt aan het verwerken van gegevens, correcties en controles. Inzet van onze oplossingen maakt een sterke vereenvoudiging van bedrijfsprocessen mogelijk, zodat er efficiënter gewerkt kan worden op de gebieden budgetbewaking, verplichtingenadministratie, crediteurenadministratie en inkoop.

Financiën & Services

Experts

Maak kennis met onze experts

‘Mijn doel is om samen met de klant en ons team oplossingen te realiseren die de gemeente optimaal ondersteunen bij haar eigen doelen.’

Julius Haagh, Product Manager Financiën & Services
Julius Haagh

Ik help je graag verder

+31 6 4670 6625