Direct naar de content
icon search white
iFinanciën

Workflow 2.0

Op de financiële afdeling wemelt het van de processen. Als deze processen niet zorgvuldig zijn gedefinieerd en ingericht, zorgt dit ervoor dat er niet voldoende overzicht is. Financieel medewerkers zijn daarom veel tijd kwijt aan omslachtige processen.

Door middel van het inzetten van Workflow 2.0, kan inzicht in het proces worden verkregen. Op elk moment is te zien in welke fase het proces zich bevindt en welke persoon de volgende stap in het proces moet uitvoeren. De doorlooptijd van een proces wordt verkort, doordat het proces met workflow wordt gestuurd en gemonitord.

Administratie inzichtelijk voor de accountant

Daarnaast wordt met Workflow 2.0 niet alleen het gebruiksgemak voor de prestatieakkoordverklaarder en budgethouder bij het afhandelen van inkoopfacturen verbeterd. Het is het ook mogelijk de financiële administratie beter in kaart te brengen op de verschillende stappen op factuurregelniveau. Dit kan op een later tijdstip ook inzichtelijk worden gemaakt voor de accountant.

Wil jij weten wat dit betekent voor jouw gemeente?

Neem contact met ons op voor meer informatie.
Deel via:

Wil je meer weten?

In de factsheet gaan we verder in op het proces en de voordelen.

De volledige factsheet bekijken?

Download document (347KB)

‘Ik vind het belangrijk dat je ons als klant weet te vinden. Voor een goed gesprek, het uitwisselen van visies en natuurlijk ook voor vragen.’

Lotte Derkse, Sales Manager Financiën & Services
pinkroccade_Lotte_Derkse_189_AS.png