Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar Verbeteren reisdocumentenstelsel (VRS)

Tijdens dit webinar hebben we het over VRS en de laatste ontwikkelingen hierin. We leggen in het kort uit wat VRS inhoudt en wat dat betekent voor iBurgerzaken en het gebruik daarvan. Heb je dit webinar gevolgd, dan ben je volledig op de hoogte van de nieuwe functionaliteit en wat nog volgt in VRS. Lees er hieronder meer over en meld je aan. 

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 24 november
    14.00 - 15.00
    Online

Over Verbeteren reisdocumentenstelsel (VRS)

Met het programma Verbeteren Reisdocumentenstelsel wordt de kwaliteit, fraudebestendigheid en betrouwbaarheid van het reisdocumentenstelsel verbeterd. Met uiteindelijk als doel om een centraal systeem te hebben waar reisdocument, aanvragen en signalen in geregistreerd worden. Dit programma is een initiatief van RvIG. Zij hebben op hun website hier en hier meer informatie staan over VRS. VRS wordt ontwikkeld in fases. Fase 1.2 RPS, Fase 2.0 raadplegen ReIS en Fase 2.1 registratie meldingen zijn al ontwikkeld. Fase 3.0 Registratie aanvraag en uitreiking staat nog op de planning.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

Koen Bogaerts, consultant bij PinkRoccade Publiekszaken is jouw host tijdens dit webinar. Hij deelt de nieuwste informatie over VRS en hoe iBurgerzaken hiermee omgaat. De onderwerpen die aan bod komen:

  • Wat VRS inhoudt;
  • Het gebruik van VRS;
  • Welke functionaliteiten er zijn;
  • De processen waarin het wordt gebruikt;
  • Ontwikkeling VRS 3.0.

De doelgroep van dit webinar

Voor alle medewerkers van de afdeling burgerzaken die veel te maken hebben met het proces van reisdocumenten.

Houd rekening met deze voorwaarden

  • Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket? Dan kun je kosteloos deelnemen met nog één collega. Zonder pakket kost deelname €300 per persoon.
  • Om het optimale uit dit webinar te halen, is jouw actieve aanwezigheid belangrijk. Daarom nemen we het webinar niet op.
  • Na jouw inschrijving rekenen we op je komst. Wil je annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur van tevoren door een e-mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.
  • Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met de link om via Microsoft Teams deel te nemen.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: