Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar iNzicht Burgerzaken basis

Ben je op zoek naar tips & tricks voor het gebruik van iNzicht Burgerzaken? Dan is dit webinar perfect voor jou! In dit webinar gaan we in op het gebruik van de 140 standaardrapportages voor burgerzaken. Lees er hieronder meer over en meld je aan.

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 27 juni
    14.00 - 15.00
    Online

Over iNzicht Burgerzaken

Binnen gemeenten is regelmatig inzicht nodig in actuele cijfers, prestaties en vooruitzichten. Samen met kwartiermakers ontwikkelden we binnen iNzicht Burgerzaken daarom 140 rapportages voor verschillende gebruikers. Via de tegels op een gebruiksvriendelijk dashboard gebruiken applicatiebeheerders, medewerkers én managers deze overzichten 24/7 voor verschillende operationele en strategische vraagstukken binnen de organisatie. De weergave is een tabelvorm of grafisch en altijd te sorteren en filteren. En door de exportmogelijkheid naar Excel bovendien ook eenvoudig verder te bewerken voor elke gebruiker. iNzicht Editor biedt applicatiebeheerders bovendien de mogelijkheid om zelf rapportages te maken of aan te passen. Daar heb je in principe alleen kennis van de standaardtaal SQL voor nodig.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

Tijdens dit webinar leggen we je de basis van de app iNzicht Burgerzaken uit. We doorlopen samen de app en nemen daarin verschillende best practices mee. Uiteraard is er ruimte voor het stellen van vragen aan onze consultant Allyne.

  • Een korte inleiding op de softwarearchitectuur van iNzicht Burgerzaken
  • De 140 rapportages en hoe je deze gebruikt, filtert en exporteert
  • Slim gebruik van de tegels binnen iNzicht Burgerzaken

De doelgroep van dit webinar

Het webinar is vooral geschikt voor nieuwe gebruikers en voor wie op zoek is naar best practices. 

Houd rekening met deze voorwaarden

Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket 2? Dan is deelname inbegrepen voor maximaal 2 personen per gemeente. Geen Samen Verder pakket? Dan neem je deel voor 290 euro per persoon.

Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Daarna ontvang je meer details over het webinar dat je volgt via Microsoft Teams. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur vooraf door een mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: