Direct naar de content
icon search white
8 juni 2020 - Nieuws

Klanttevredenheidsonderzoek Ruimte & Omgeving

Iedere dag een beetje beter worden. Dat kan alleen als bekend is waar we goed in zijn en wat beter kan. Daarom hielden we begin 2020 een klanttevredenheidsonderzoek. Dankzij jullie feedback hebben we nu nog beter inzicht in de kwaliteit van onze dienstverlening en producten. Wij delen hier graag de drie belangrijkste uitkomsten met jullie.

1. Vaker en persoonlijker contact met onze klanten vinden wij erg belangrijk
Periodiek contact draagt bij aan korte lijntjes. We horen van jullie terug dat hier meer behoefte aan is. Dat vullen we graag in. Door deze contactmomenten vaker vooraf te plannen blijven we samen vooruit kijken. Wat speelt er? Wat zijn jullie uitdagingen en welke hulp heb jij daarbij van ons nodig. Door het periodieke contact staan we dichter bij onze klanten. En zetten we graag de volgende stap. 

2. Klanten ervaren onze applicaties als vertrouwd en stabiel 
Dat is fijn om te horen. Daarnaast maken we de applicaties echt klaar voor de toekomst met onze innovaties. Met nóg meer gebruikersgemak. Daarom is het fijn om jullie aan de hand van de ‘roadmap’ continue mee te nemen en te kijken naar toekomstige ontwikkelingen. We gaan hierover graag in gesprek. Want wat vind jij nu echt belangrijk? Laat het ons weten als je hierover mee wilt praten. Stuur een e-mail naar arnoldine.sterks@pinkroccade.nl en zij plant graag een (online) afspraak.

3. We gaan serieus aan de slag met het verbeteren van de communicatie
Dit punt werd door jullie als advies aangegeven en we hier gaan we hard mee aan de slag. We vinden het belangrijk dat onze informatie bij de juiste personen terecht komt. Maar we kijken ook kritisch naar de oplossingen en softwareverbeteringen. We kijken nu bijvoorbeeld kritisch naar ons proces van wensen en fouten. Dit zetten we graag meer om naar het komen tot oplossingen. Communicatie hierover en het maken van duidelijke afspraken is van essentieel belang. Zoals je misschien al gemerkt hebt, is de frequentie van het uitbrengen van infobulletins verhoogd. Op deze manier proberen we jullie met meer regelmaat op de hoogte te houden van wat er speelt.

Deel via:

‘Iedere dag een beetje beter’

Patrick Herms, Customer Care Manager
PinkRoccade_Patrick_Herms_12552 klein.png

Ik help je graag verder

+31 6 4609 1390