Direct naar de content
icon search white
15 februari 2019 - Nieuws

iNzicht Sociaal Domein: meer dan 10 klanten

Steeds meer gemeenten zijn enthousiast. Met gemeente Overbetuwe en gemeente Waddinxveen gaan nu meer dan 10 klanten aan de slag met iNzicht!

Gemeenten verzamelen en creëren veel data en gegevens, intern en extern. Deze gegevens gebruik je om optimale dienstverlening aan jouw burgers te geven. Maar deze data staat vaak in verschillende applicaties en dat is niet overzichtelijk. Daarom ontwikkelden wij iNzicht Sociaal domein. Hiermee verzamel je centraal data en maak je met dwarsverbanden verschillende analyses. Zo krijg je meer grip op jouw gegevens.

Wat voegt iNzicht toe?

Wanneer je een helder inzicht hebt in jouw gegevens geeft dit een goede basis voor gesprekken. Met inzicht in de kosten en budgetten gaat een gesprek met een zorgaanbieder je een stuk makkelijker af. Je ziet door het dashboard gemakkelijk niet-ingevulde velden en controleert de kwaliteitsgevens. Johan van Cranenburgh, hoofd Sociaal domein bij gemeente Bronckhorst gaf zijn visie al op iNzicht: “Het is belangrijk voor beleidsmedewerkers om over actuele data te beschikken om snel te kunnen reageren op beleidsbesluiten bij verschuivingen in klantvragen en budgetten.”

Benieuwd naar het hele verhaal? Lees hier de hele referentcase van gemeente Bronkhorst.

De voordelen voor jouw gemeente

Realtime informatie en het werken volgens de hernieuwde privacy regels zijn niet de enige voordelen. De module iNzicht geeft jouw gemeente ook de volgende opties:

  • Zelf overzicht genereren, onafhankelijk van anderen
  • Mogelijkheden weergeven van trends
  • Zekerheid kwaliteit data
  • Overzichtelijk door grafische weergave van het dashboard
  • Rapporten staan klaar voor gebruik
  • Zicht en grip op Sociaal Domein

Laat je informeren

Wil je meer weten over iNzicht Sociaal domein? Neem contact op met Linda Verkooijen en zij helpt je verder.

Deel via: