Direct naar de content
icon search white
4 februari 2022 - Nieuws

Het Kenniscentrum van PinkRoccade Publiekszaken

Het Kenniscentrum van PinkRoccade Publiekszaken werkt dagelijks aan optimale ondersteuning en service voor gebruikers van iBurgerzaken. Het is de verzamelplek van diverse expertises waarbij de medewerkers weten wat er in de (gemeente)markt speelt en vertalen dit naar een goede service waar je als klant mee verder kan. Wij zijn trots dat deze inzet door jullie wordt beloond!

Klanttevredenheidsonderzoek Kenniscentrum

Ons Kenniscentrum werkt dagelijks aan optimale ondersteuning en service voor gebruikers van iBurgerzaken. Positieve ervaringen van klanten hebben topprioriteit! Het team is gedreven en gericht op samenwerken en niet voor niets komen ze fantastisch uit de bus in het afgenomen klanttevredenheidsonderzoek. In 2021 startte het Kenniscentrum met onderzoek naar CSAT, wat staat voor ‘Customer Satisfaction Score’. Hoe tevreden is de klant met het afhandelen van incidenten door het Kenniscentrum? Ze scoren hier 93 op een schaal van 100. Daar zijn wij uiteraard enorm trots op! Wij willen dan ook iedereen bedanken voor deze waardering. 

MicrosoftTeams-image (36).png

 

Ken je 'de tip van het Kenniscentrum' al?

Wist je dat het Kenniscentrum regelmatig extra tips deelt voor de gebruikers van iBurgerzaken? Dat kan heel handig en bruikbaar zijn, we raden aan het in de gaten te houden via TOPdesk. Ook delen zij altijd een tip in de maandelijkse nieuwsbrief van Publiekszaken. Ontvang jij deze nog niet? Meld je dan hier aan.

Deel via: