Direct naar de content
icon search white
12 maart 2018 - Nieuws

Heb jij het Golden Ticket?

Om een soepel verloop van de werkzaamheden op de financiële afdeling te garanderen, staat onze helpdesk paraat. Voordat zij je verder kunnen helpen met een incident, hebben zij hiervoor alle relevante informatie nodig. Een onvolledig incident zorgt ervoor dat de helpdesk eerst meer informatie moet verzamelen. In ons klanttevredenheidsonderzoek hebben we feedback gekregen van klanten dat dit proces sneller kan. Daarom introduceren we het Golden Ticket!

Snellere afhandeling van jouw incident

Het Golden Ticket is een online melding via het dKOC, waarin je alle relevante informatie geeft voor het betreffende incident. Doordat alles beschikbaar is, kan de helpdesk direct aan de slag, zonder dat ze aanvullende informatie hoeven op te vragen. Dit scheelt tijd voor de melder van het incident, maar ook voor de helpdesk, een win-win situatie!

Win met jouw Golden Ticket!

Door een volledig incident in te dienen, kan de helpdesk sneller en meer incidenten oplossen in dezelfde tijd! Zonder jou is dit niet mogelijk. Daarom kiezen we elke maand één winnaar uit voor hét Golden Ticket. De winnaar krijgt een gratis halve dag consultancy op locatie. Tijdens dit consult lossen we lopende incidenten op en kijken we naar het optimaliseren van de processen.

Hoe ziet een Golden Ticket er dan uit?

CiVision Innen en Middelen beschikken over veel verschillende functionaliteiten. De informatie die wij van je nodig hebben loopt daardoor sterk uiteen. Daardoor is er geen vast template. Maar we kunnen wel aangeven wat wij verwachten van een Golden Ticket!

Een Golden Ticket:

  • wordt ingediend door de applicatiebeheerder;
  • geeft aan wanneer de betreffende contactpersoon beschikbaar is;
  • geeft aan wie een inbelvoorziening verstrekt en geeft indien van toepassing een meldingsnummer door;
  • maakt duidelijk met welke transactie wordt gewerkt, wat er precies misgaat en welke tussenstappen hiertoe leiden;
  • bevat het versienummer van CiVision Innen of Middelen, bevat bijlagen/stappen en/of screenshots.

Heb je aanvullingen?

Dankzij jouw waardevolle feedback kunnen we blijven verbeteren. Heb jij aanvullende ideeën of feedback op de reeds genomen stappen? Laat het ons weten via een e-mail aan Julius Haagh.

Deel via:

‘Ik streef naar samenwerking met gemeenten waarbij we met elkaar meedenken en altijd voor tevredenheid en het beste resultaat gaan.’

Julius Haagh, Customer Care manager
Julius Haagh

Ik help je graag verder

+31 6 4670 6625