Direct naar de content
icon search white
14 juli 2020 - Blogs

Minder administratieve lastendruk en meer werkplezier tijdens de vakantieperiode

Na een aantal maanden thuiswerken zijn wij, net zoals veel andere bedrijven, weer voorzichtig terug naar kantoor aan het gaan. We zijn allemaal erg gewend geraakt aan de efficiëntie van het werken op afstand, maar er is natuurlijk meer. Zoals onze collega Jasper Kooiman, Business Unit Manager Informatievoorziening in zijn blog schreef, willen we ook graag uitgedaagd worden op de werkvloer. Omdat je juist in directe en spontane interactie echt een band kan scheppen en samen uitdagingen aan kan gaan. Sociale verbinding is nodig en die wordt verkregen in het direct naast klanten en collega’s werken.

Wij zijn erg blij dat we weer wat meer de verbinding kunnen opzoeken

Dit zowel bij ons op kantoor als ook op locatie bij klanten. Met het steeds hoger wordende verandertempo in de IT en de toenemende complexiteit van applicaties is het voor veel van onze klanten steeds lastiger om voor continuïteit en behoud van applicatiekennis te zorgen. Dan is het erg fijn dat er naast remote ook weer direct samengewerkt kan worden.

Het is inmiddels zomer en dat betekent ook vakantieperiode

Zeker in deze periode merken wij dat veel klanten het lastig vinden om de dagelijkse werkzaamheden van de functioneel applicatiebeheerders goed doorgang te laten vinden. Dit omdat er vaak geen vervanging beschikbaar is. Goed functioneel beheer werkt als smeerolie voor jouw organisatie en zorgt voor een optimale aansluiting van de informatievoorziening op jouw processen. Als jouw organisatie (tijdelijk) niet voldoende tijd of aandacht heeft voor deze ondersteunende taken kunnen wij je hier bij helpen.

Onze specialisten staan klaar voor ondersteuning bij jouw beheer op iFinanciën, Middelen en Innen

Onze functioneel beheerders maken optimaal gebruik van de beschikbare mogelijkheden van jouw applicatie. Hierdoor neemt jouw administratieve lastendruk af en het werkplezier in jouw gebruikersorganisatie toe.

Activiteiten waar wij je mee kunnen helpen, zijn onder andere:

  • De aanname en afhandeling van eerste lijn incidenten;
  • het ondersteunen van eindgebruikers;
  • het schrijven en onderhouden van handleidingen;
  • het samen met de gebruikers opstellen van functionele ontwerpen en acceptatiecriteria;
  • het adviseren van het management op het gebied van IT;
  • en het deelnemen in IT-projecten.

Ervaringen van klanten

Afgelopen jaar hebben wij verschillende gemeenten ondersteund bij hun applicatiebeheer, zo ook gemeente Delfzijl.

Jack Ebens, senior medewerker financieel beheer vertelt:

“PinkRoccade heeft ons vorig jaar eens in de maand een dag bijgestaan met functioneel applicatiebeheer op locatie en remote. Op dit moment worden wij nog steeds eens in de maand remote bijgestaan. Een van de grote voordelen is dat wanneer er in het weekend een nieuwe release wordt geplaatst, er op maandagochtend meteen iemand beschikbaar is om deze release te testen. Hiernaast is het ook erg prettig om regelmatig persoonlijk contact te hebben en dan meerdere zaken in een keer te kunnen bespreken.”

Wil jij meer weten over wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem dan contact met mij op via mijn contactgegevens hieronder.

Deel via:

‘Ik vind het belangrijk dat je ons als klant weet te vinden. Voor een goed gesprek, het uitwisselen van visies en natuurlijk ook voor vragen.’

Lotte Derkse, Sales Manager Financiën & Services
pinkroccade_Lotte_Derkse_189_AS.png