Direct naar de content
icon search white
25 september 2018 - Blogs

Het Golden Ticket bereikt haar doel

Het laatste kwartaal van 2018 is bijna gestart. Dat betekent dat we alweer een half jaar onderweg zijn na de invoering van het Golden Ticket. Tijd voor een korte evaluatie!

Inmiddels hebben we al een aantal mooie winnaars mogen aanwijzen. De winnende gemeenten wonnen allemaal een halve dag gratis consultancy, hier hebben we samen een succesvol en leerzaam vervolg aan gegeven. Ondertussen zien onze medewerkers Erik, Iris en Sjors dat incidenten steeds vaker compleet worden ingediend bij de helpdesk. De betere onderbouwing van het incident met meer uitleg van transactiecodes en schermprints, leidt ertoe dat we incidenten sneller en beter kunnen oppakken. We moedigen gemeenten aan hier vooral mee door te gaan.

Voor de komende maanden vragen we nog wat extra aandacht voor de processen rondom een inbelvoorziening. Op dit moment kost het soms nog erg veel tijd om een inbelverbinding tot stand te brengen, terwijl we die tijd veel liever gebruiken om onze klanten echt te helpen.

Vermeldt daarom altijd in het incident:

  • Of er toestemming is gegeven om in te bellen voor het betreffende incident
  • Wie de betreffende contactpersoon is voor de inbelverbinding
  • Via welk nummer we bovenstaand contactpersoon kunnen bereiken

Heb je aanvullingen?

Dankzij jouw waardevolle feedback kunnen we blijven verbeteren. Heb jij aanvullende ideeën of feedback op de reeds genomen stappen? Laat het mij weten via Julius.Haagh@pinkroccade.nl

Deel via:

‘Ik streef naar samenwerking met gemeenten waarbij we met elkaar meedenken en altijd voor tevredenheid en het beste resultaat gaan.’

Julius Haagh, Customer Care manager
Julius Haagh

Ik help je graag verder

+31 6 4670 6625