Direct naar de content
icon search white
Begraafplaatsadministratie

iBegraafplaats - toegevoegde waarde

Wij maken met iBegraafplaats mogelijk dat de uitvaartverzorger en de gemeente een bijzonder partnership aangaan. Centraal staan 24/7 selfservice voor en door de uitvaartverzorger net als innovatie en co-creatie met gemeenten. De uitvaartverzorger draagt hiermee bij aan de werkdrukvermindering en kostenbesparing bij de gemeente.

Susanne Reijnders, Teamleider KCC/BUZA, gemeente Stein

‘'‘De processen worden eenvoudiger en resulteren in een tijdsbesparing op de uitvoering.’'.’

 

De toegevoegde waarde

 

  • Medewerkers zullen de begraafplaatsadministratie via iBegraafplaats proces gestuurd doorlopen. Dit proces is bekend vanuit iBurgerzaken en om die reden is het zeer eenvoudig iBegraafplaats te introduceren binnen uw gemeente.
  • De integratie met iOverlijden zorgt ervoor dat gegevens worden meegenomen in het proces en slechts één keer ingevuld dienen te worden. Dit draagt bij aan de efficiëntie.
  • De juistheid van de gegevens is in orde. Aangezien de BRP als bron wordt gebruikt zijn deze gegevens namelijk altijd actueel. Hiermee wordt de kans op fouten aanzienlijk verkleind.
  • iBegraafplaats is een aanvulling op iBurgerzaken en draait in de reeds beschikbare Pink Private Cloud, waardoor het eenvoudig is de module te implementeren.
  • Wij ontzorgen de gemeente voor wat betreft technisch applicatiebeheer en het uitvoeren van updates en releases. Concreet betekent dit dat er geen technische kennis is vereist vanuit uw gemeente.
Deel via:

‘Leveren van de ICT diensten en producten conform afgesproken service afspraken.’

Engelbert Wijnhoven, Manager Operations
Engelbert Wijnhoven

Ik help je graag verder

+31 6 4609 1103