Direct naar de content
icon search white
Brondocumenten

iBrondocumenten - toegevoegde waarde

iBrondocumenten maakt al je brondocumenten die gebruikt zijn voor de opname van gegevens op de persoonslijst digitaal toegankelijk. Met iBrondocumenten zijn deze documenten makkelijk en snel toegankelijk voor iedereen die daartoe bevoegd is.

iBrondocumenten.jpg

Brondocumenten op een centrale plaats

Met iBrondocumenten worden brondocumenten op een centrale plaats opgeslagen en ontsloten. Het opslaan en ontsluiten van brondocumenten vindt plaats via het raadplegen van de persoonslijst of direct via iBrondocumenten zelf. iBrondocumenten biedt uitgebreide zoekmogelijkheden om het juiste brondocument te vinden en houdt daarbij informatie vast wie en wanneer inzage heeft gehad in de brondocumenten. Tenslotte ziet iBrondocumenten toe op de naleving van bewaringstermijnen en de bijbehorende vernietigingslijst.

De toegevoegde waarde

  • Een systeem waarin brondocumenten worden opgeslagen;
  • Minder tijd kwijt aan het beschikbaar stellen van brondocumenten;
  • Efficiënter werken doordat brondocumenten direct opvraagbaar zijn;
  • Gegevens zijn inzichtelijk en wijzigingen in de BRP worden vastgelegd in een dossier;
  • Met je opslag van brondocumenten voldoen aan de archiefwet (op termijn);
  • Efficiënt uitwisselen van brondocumenten tussen gemeenten (op termijn).
Deel via:

‘Optimaliseren van processen dankzij innovaties met klanten en partners.’

Engelbert Wijnhoven, Productmanager
Engelbert Wijnhoven

Ik help je graag verder

+31 6 4609 1103