Direct naar de content
icon search white
Op locatie

iAcademy training iBijhouding

Tijdens deze iAcademy training hebben we het uitgebreid over de app iBijhouding en dan vooral het optimaal gebruik van iBijhouding bij complexe casussen. Na deze training weet je hoe je deze applicatie efficiënt inzet. De training is op 3 data en op verschillende locaties. Lees snel verder en schrijf je in. 

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 16 mei
    10.00 - 15.00
    Gemeente Stichtse Vecht
  • 13 juni
    10.00 - 15.00
    Gemeente Opmeer

Over iBijhouding

Met de app iBijhouding hebben BRP-experts een krachtige tool in handen waarmee ze op een efficiënte manier persoonslijsten bijhouden. Een duidelijke weergave van historische en niet-historische categorieën speelt hierbij een belangrijke rol. En de controle van de persoonslijst voordat de BRP wordt bijgewerkt door de Bestandscontrolemodule (BCM) van RvIG is misschien wel de grootste toegevoegde waarde van iBijhouding. Door deze >1.800 controles aan de voorkant voorkom je fouten op de persoonslijst. Deze controle vooraf kan je bovendien zo vaak als nodig is uitvoeren, steeds voordat je de BRP bijwerkt. Zo geldt dus het principe ‘voorkomen is beter dan genezen’.

Dit komt aan bod tijdens de training

Consultant Steffen deelt tijdens deze sessie kennis en praktijkervaringen over iBijhouding. Deze sessie bouwt hij op met veel ruimte voor (inter)actie. Daarbij maakt hij gebruik van diverse best practices en hoort hij ook graag jouw praktijkervaringen. Bovendien kun je voor deze sessie zelf casussen aanleveren zodat Steffen deze in de testomgeving kan laten zien. De onderwerpen die aan bod komen:

  • Het proces 'Actualiseren persoonslijst': gezagsverhouding & reisdocumenten
  • Het proces ‘Registratie huwelijk/partnerschap’ onder iHuwelijk
  • Het proces ‘Registratie overlijden’ onder iOverlijden
  • Het proces ‘Bijhouding verwijsgegevens’
  • Toevoegen sterker brondocument met verwerking in iBrondocumenten
  • Het proces iBijhouding en waar je de verschillende knoppen voor gebruikt binnen het proces

De doelgroep van de training

Geschikt voor alle medewerkers van de burgerzakenafdeling die nu of binnenkort aan de slag gaan met mutaties in de BRP. Dus ook medewerkers die nog niet bekend zijn met het proces. 

De training is op 3 verschillende locaties en data

Deze training organiseren we maar liefst 3x. Er is in het gehele land namelijk veel behoefte aan kennisuitwisseling over iBijhouding want in bijna elke release zit wel weer iets nieuws. En door de specialisten bij elkaar in één ruimte te brengen is het delen van praktijkervaringen en bespreken hoe het proces loopt en waarom vele malen efficiënter. Bovendien bieden we zo een mooie kans om met elkaar te netwerken want natuurlijk is deze training inclusief lunch. 

Houd rekening met deze voorwaarden

Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket 2? Dan is deelname inbegrepen voor maximaal 2 personen per gemeente. Geen Samen Verder pakket? Dan betaal je 800 euro. Neem je een collega mee? Dan betaalt deze persoon slechts 275 euro. De training gaat door bij minimaal 4 deelnemers en biedt ruimte aan maximaal 20 deelnemers.

Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Daarna ontvang je meer details over de training. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur vooraf door een mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over deze training? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl 

Deel via: