Direct naar de content
10 september 2019 - Nieuws

Wij zijn benieuwd naar jouw mening

Wist je dat het mogelijk is ons van feedback te voorzien in Topdesk? Binnen Topdesk SelfServicePortaal is het mogelijk feedback te geven op incidenten. Dit doe je door een aantal sterren te geven (van 1 tot 5) en eventueel een opmerking erbij te plaatsen. Het gaat er dan om dat je beoordeelt hoe jij vindt dat de behandeling van je incident gegaan is. Zo zijn wij in staat onze dienstverlening te verbeteren.

Je zou ons hier enorm mee helpen

Je kunt de behandeling van een incident beoordelen:

  • Ben je van voldoende informatie voorzien tijdens de behandeling en bij de afmelding van je incident?
  • Was de snelheid van afhandeling naar tevredenheid?
  • Hoe heb je onze dienstverlening ervaren?
  • Waren we klantvriendelijk?

Zo zijn wij in staat onze dienstverlening te verbeteren wanneer je niet tevreden bent. Maar wij vinden het natuurlijk ook leuk om te horen wanneer je wel tevreden bent! Vanuit het SelfServicePortaal ga je naar je afgesloten incidenten. Kies hiervoor de tegel ‘mijn aanvragen’. Hierna filter je linksboven de incidenten. Hier zit een drop-down menu met verschillende statussen. Open vervolgens een afgesloten incident. Onderaan vind je dan de mogelijkheid ons van feedback te voorzien.

Afbeelding nieuwsbericht topdesk.png

Wist je dat je zelf ook incidenten kunt afmelden?

Dan kun je ons ook meteen van feedback voorzien! Wanneer jij vindt dat er een incident gesloten mag worden, sluit je via het SelfServicePortaal het betreffende incident. Dit stelt je ook meteen in de staat feedback te geven.

Deel via: