Direct naar de content
icon search white
18 oktober 2021 - Nieuws

Hoe jouw feedback ons helpt je nog beter van dienst te zijn

Jouw feedback maakt onze dienstverlening beter
Dienstverlening kan altijd beter. Daarom ontvang je van ons elk half jaar een klanttevredenheidsonderzoek. Zodat je aan kan geven wat goed gaat. En ook jouw belangrijkste verbeterpunten. Die reacties zetten we om in concrete acties en een verbeterplan.

Topdesk is het informatie- en communicatie platform voor applicatiebeheerders bij gemeenten
Binnen je gemeente gebruik je verschillende applicaties van PinkRoccade Local Government. Als er iets niet goed gaat, weet je de weg naar onze servicedesk. Samen werk je in TOPdesk om alle meldingen af te handelen.

Je melding sneller en beter afhandelen is ons doel
Je verdient als klant het juiste antwoord. Uit het laatste klanttevredenheidsonderzoek bleek je aan dat je snellere en betere afhandeling van je melding in TOPdesk wilt. Wij willen dat ook. Door het groeiend aantal klanten, kwamen er ook meer vragen. Aan ons te taak het zo te stroomlijnen dat we jouw melding sneller en beter afhandelen.

De eerste stappen uit ons plan zijn uitgevoerd
We organiseren intern de behandelgroepen anders. We hebben nu een beter overzicht van meldingen. Hierdoor zien we in 1 oogopslag welke meldingen onze prioriteit hebben. Het multidisciplinair meldingenoverleg riepen we in het leven. Op vaste momenten bespreken we per onderdeel de openstaande meldingen.

Bij een nieuwe melding vragen we je op voorhand de benodigde informatie
Eerder vroegen we dit pas in een tweede of volgende contact over je melding. Dat gaf onnodige vertraging. Deze nieuwe uniforme werkwijze werkt nu voor 2 van onze applicaties.

Door deze verbeteringen komen je vragen sneller bij de juiste persoon terecht
We hebben meer overzicht over de meldingen. De verbeteringen helpen ons ook om onze kennis beter beschikbaar te stellen. Het geeft ons inzicht in waar je tegenaan loopt.

Jouw melding verwerken we nu sneller
Dit komt omdat we eerder in het proces de goede informatie in handen hebben. Oplossingen vinden lukt beter. En de oplossingen die je krijgt, zijn ook beter van kwaliteit.

We werken toe naar een nog betere behandeling én kortere afhandelingstijd
De melding-afhandeling kan nog beter. We gaan verder met het uitrollen van het verbeterde meldingenformulier. Zo krijgen jouw meldingen een betere behandeling én kortere afhandelingstijd.

Je nieuwe applicatiebeheerders helpen we in het zadel
Als leverancier voelen we een verantwoordelijkheid bij het inwerken van jouw nieuwe collega’s. Denk aan applicatiebeheerders van jouw gemeente als je net klant wordt. Maar ook als je een nieuwe collega krijgt die met onze applicaties werkt. Daarom werken we aan een introductieprogramma. Daarin maak je kennis met onze servicedesk en leer je met TOPdesk werken. Natuurlijk krijg je een naslagwerk om later nog eens terug te kunnen bladeren.

Laat ons weten wat jouw ervaring met onze oplossingen is
Jouw ervaringen helpen ons de juiste prioriteit aan onze verbeteringen te geven. Vul het klanttevredenheidsonderzoek in. Onder alle respondenten verloten we 5 kadootjes.

Klik hier om naar het onderzoek te gaan.

Deel via: