Direct naar de content
icon search white
21 februari 2019 - Nieuws

Het Kenniscentrum: meer expertise, meer klantfocus

De afgelopen tijd zijn we volop bezig geweest met het verbeteren van onze service en incidentafhandeling. Zo gingen we het jaar 2018 uit met TOPdesk als nieuw systeem voor incidentafhandeling en zijn we het nieuwe jaar gestart met de introductie van een nieuwe naam en nieuw team. Vanaf 1 januari bedienen we jullie namelijk vanuit het Kenniscentrum; hét team waar kennis over onze producten en klanten samen komt.

Een duidelijke visie, meer focus en een betere service is het doel van deze verandering. We kunnen op deze manier meer kennis opbouwen van de gemeentelijke markt, zorgen voor een betere kennisoverdracht en -borging binnen het team en beter schalen wanneer dat van ons gevraagd wordt. Graag stellen we jullie voor aan het team dat dit mogelijk maakt:

Tom Verhoeven
48 jaar, woonachtig in Tilburg samen met vriendin, reizen en wielrennen
Ik ben nu één jaar werkzaam bij PinkRoccade als applicatiebeheerder FiCo. Voordat ik bij PinkRoccade in dienst trad, ben ik bijna 20 jaar werkzaam geweest bij een Groothandel in bevestigingsmaterialen. Daar heb ik de laatste 12 jaar gewerkt op de IT-afdeling waar ik SAP heb leren gebruiken en inrichten.

Iris de Nennie
38 jaar, woonachtig in Eindhoven, hardlopen & bootcampen, houdt van dineren met vrienden
Sinds januari 2009 ben ik bij PinkRoccade begonnen als Sales Desk Representative en sinds april 2017 vervul ik de rol van Servicedesk medewerker op het gebied van CiVision Middelen. De uitgebreide functionaliteit van CiVision Middelen zorgt ervoor dat er altijd iets te leren valt.

Erik Wesseling
24 jaar, woonachtig in Eindhoven, houdt van een potje schaken
In maart 2018 ben ik gestart met een afstudeerstage bij PinkRoccade. Na mijn stage ben ik aan de slag gegaan bij het kenniscentrum. Momenteel ben ik hier nu een halfjaar werkzaam. Mijn rol binnen het kenniscentrum is voornamelijk het oplossen van incidenten m.b.t. CiVision Innen.

Jos Broos
Getrouwd, 2 zonen, hardlopen & tennis, volgt de politieke ontwikkelingen
Ik werk alweer sinds eind 2000 bij PinkRoccade. Meer dan 10 jaar ben ik al betrokken bij CiVision Innen. Daarvoor doe ik nu beheer en onderhoud. Samen met collega’s herstel ik bugs in de software, voer verbeteringen door in de functionaliteit en help bij het oplossen van incidenten.

Yolanda Croonen
Getrouwd, 3 volwassen kinderen en een hond, houdt van lezen, sporten, musicals/cabaret en op vakantie gaan
Vanaf 1986 tot 2006 ben ik werkzaam geweest bij diverse gemeenten als administrateur en sinds 2006 ben ik werkzaam bij PinkRoccade. Binnen het kenniscentrum houd ik mij bezig met het oplossen van incidenten in CiVision Middelen, breng ik verbeteringen aan in de programmatuur en draag ik mijn steentje bij aan implementaties en migraties.

Deel via:

‘Ik streef naar samenwerking met gemeenten waarbij we met elkaar meedenken en altijd voor tevredenheid en het beste resultaat gaan.’

Julius Haagh, Customer Care manager
Julius Haagh

Ik help je graag verder

+31 6 4670 6625