Direct naar de content
icon search white
11 juni 2018 - Nieuws

Het Golden Ticket en Topdesk beogen een efficiëntere manier van incidentoplossing

Uit ons klanttevredenheidsonderzoek bleek dat onze klanten de incidentenoplossing graag efficiënter ingevuld zien worden. Met verschillende initiatieven zorgen we ervoor dat dit doel ook daadwerkelijk wordt bereikt. Even geleden introduceerden we al het Golden Ticket, waarvoor we nu weer een winnaar bekendmaken. Daarnaast starten we binnenkort ook met ons nieuwe helpdesksysteem TOPdesk.

Gemeente Hattem wint het Golden Ticket in mei

In de maand mei heeft gemeente Hattem het Golden Ticket gewonnen. Zij geven aan incidenten altijd zo volledig mogelijk in te dienen, om het voor PinkRoccade Financiën & Services en henzelf zo efficiënt mogelijk te laten werken. In overleg met onze consultant Sjors Vink geeft gemeente Hattem invulling aan de gewonnen halve consultancydag.

We kondigden op onze Gebruikersdag 2018 al aan dat we binnenkort een nieuw helpdesksysteem gaan gebruiken: TOPdesk voorziet in een snellere en meer overzichtelijke manier van incidentoplossing.

Tijdsbesparing en efficiencywinst met TOPdesk voor onze klanten en de helpdesk

Met deze servicemanagementoplossing maak je als klant eenvoudig incidenten of changes aan dankzij het selfserviceportaal, waar de helpdesk deze binnenkomende meldingen en changes eenvoudig beheren. Deze oplossing geeft mogelijkheden tot het maken van rapportages en dashboards en heeft bovendien een kennissysteem wat meer mogelijkheden biedt.

Via de nieuwsbrief houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen rondom TOPdesk. Ontvang je onze nieuwsbrief nog niet? Laat hier je gegevens achter en je ontvang alle informatie op het gebied van Financiën & Services.

Deel via:

‘Ik streef naar samenwerking met gemeenten waarbij we met elkaar meedenken en altijd voor tevredenheid en het beste resultaat gaan.’

Julius Haagh, Customer Care manager
Julius Haagh

Ik help je graag verder

+31 6 4670 6625