Direct naar de content
icon search white
11 oktober 2018 - Nieuws

Een nieuw serviceportaal met uitgebreide kennisbank!

Wij gaan binnenkort het huidige dKOC vervangen door een nieuw serviceportaal van TOPdesk. Hiermee bieden we gebruiksvriendelijke, laagdrempelige service en kennisuitwisseling. Gemakkelijke benadering, monitoring en communicatie staan daarbij voorop.

Welke voordelen bieden we met TOPdesk?

Met TOPdesk bieden we je een portaal waarin je meldingen aanmaakt en de status ervan gemakkelijk volgt. Wil je de melding tussentijds aanvullen met extra informatie of heb je een opmerking, dan kun je hierover gemakkelijk communiceren via het portaal. Wanneer de melding naar wens is opgelost zetten wij het incident om naar een kennisitem.

Samen met handleidingen, FAQ’s en voorgestelde oplossingen vormen deze kennisitems 1 grote kennisbank. We pakken ook gelijk de functionaliteit aan waarmee we gemakkelijk en gericht kennisitems zoeken. We maken je op een snelle en duidelijke manier wegwijs. Het voordeel is dat een groot aantal gemeenten al werkt met TOPdesk. Dit betekent dat velen van jullie al weten hoe je ermee werkt.

Introductie e-learnings

TOPdesk biedt ons de mogelijkheid om ook meteen nieuwe vormen van kennisuitwisseling te starten. We waren natuurlijk al een tijd geleden gestart met webinars maar nu voegen we daar ook e-learnings aan toe. E-learnings zijn korte instructievideo’s waarin we meer uitleg en tips geven over het gebruik van bestaande én nieuwe modules.

Nu aan de slag!

De komende tijd zijn we druk bezig de implementatie van TOPdesk en het opzetten van een nieuw kennisportaal. Op 1 oktober was de kick-off van het implementatietraject. De komende maanden is het projectteam volop bezig met de oplevering ervan. Heb je vragen of ideeën over TOPdesk? Dan horen wij dat uiteraard graag van je. Bel of mail mij gerust!

Deel via:

‘Ik streef naar samenwerking met gemeenten waarbij we met elkaar meedenken en altijd voor tevredenheid en het beste resultaat gaan.’

Julius Haagh, Customer Care manager
Julius Haagh

Ik help je graag verder

+31 6 4670 6625