Direct naar de content
icon search white
Bestuursdienst Ommen-Hardenberg is overtuigd

Complete crediteurenproces versnellen via inkoop en budgetinformatievoorziening

1 november 2017
Smart Finance 4.jpg

Met iFinanciën is het slimmer neerzetten van bedrijfsprocessen mogelijk, zodat er efficiënter gewerkt kan worden op de gebieden budgetbewaking, verplichtingenadministratie, crediteurenadministratie en inkoop.

Managementinformatie en budgetsturing verbeteren

Slimmer neerzetten van bedrijfsprocessen

Vanuit Ommen-Hardenberg is er al jarenlang een wens om de  managementinformatie en budgetsturing te verbeteren. iFinanciën maakt dit mogelijk. De nieuwe oplossing is gebaseerd op SAP S/4HANA en kenmerkt zich door eenvoud, gebruik van apps, self service en integrale analysetools. Medewerkers krijgen via hun eigen dashboard real-time inzicht in de financiële stand van zaken en hebben zelfs een doorkijk naar de verwachte ontwikkeling. De afdeling Financiën kan zich hierdoor meer richten op haar rol van adviseur en de strategisch partner zijn die samen met de organisatie haar ambities versneld realiseert.

Met elkaar ontwikkelen

Samen verder

Johan Hulzebos, afdelingshoofd Dienstverlening, Bestuursdienst Ommen-Hardenberg

‘Als je vernieuwing wilt realiseren, dan zul je het samen moeten doen. Zo kunnen we aan de voorkant meedenken met de ontwikkeling van het product. Dat zorgt voor een product wat echt voldoet aan de wensen.’

Beter budgetbeheer en snellere betaling van factuur

Sturing aan de voorkant

Johan Hulzebos, afdelingshoofd Dienstverlening, Bestuursdienst Ommen-Hardenberg

‘Door het vastleggen van de inkoop aan de voorkant van het proces krijg je inzicht in de verplichtingen, beter budgetbeheer en snellere betaling van je facturen. De interne organisatie is hiermee dus meer in control en de crediteur is tevreden door snellere betaling van zijn factuur. Door meer inzicht te krijgen aan de voorkant zijn we in staat om rechtmatiger en doelmatiger in te kopen.’

Deel via:

Financiën & Services | Efficiënter werken op Budgetbewaking, Verplichtingenadministratie, Crediteurenadministratie en Inkoop

De financiële afdeling binnen de moderne decentrale overheid heeft steeds meer interne taken en is daarnaast veel tijd kwijt aan het verwerken van gegevens, correcties en controles. Inzet van onze oplossingen maakt een sterke vereenvoudiging van bedrijfsprocessen mogelijk, zodat er efficiënter gewerkt kan worden op de gebieden budgetbewaking, verplichtingenadministratie, crediteurenadministratie en inkoop.

Financiën & Services

Experts

Maak kennis met onze experts

‘Mijn doel is om samen met de klant en ons team oplossingen te realiseren die de gemeente optimaal ondersteunen bij haar eigen doelen.’

Julius Haagh, Product Manager Financiën & Services
Julius Haagh

Ik help je graag verder

+31 6 4670 6625