Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar opfris iBijhouding

Tijdens dit webinar hebben we het uitgebreid over de app iBijhouding en dan vooral hoe je zo efficiënt mogelijk gebruik maakt van alle functionaliteiten. Dus verwerk jij regelmatig mutaties op de persoonslijst of ga je hier binnenkort mee aan de slag? Lees dan verder en schrijf je in.

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 10 november
    14.00 - 15.00
    Online

Over de app iBijhouding

Met de app iBijhouding hebben Burgerzakenmedewerkers een krachtige tool in handen waarmee ze op een efficiënte manier persoonslijsten bijhouden. Een duidelijke weergave van historische en niet-historische categorieën speelt hierbij een belangrijke rol. En de controle van de persoonslijst voordat de BRP wordt bijgewerkt door de Bestandscontrolemodule (BCM) van RvIG is misschien wel de grootste toegevoegde waarde van iBijhouding. Door deze >1.800 controles aan de voorkant voorkom je fouten op de persoonslijst. Deze controle vooraf kan je bovendien zo vaak als nodig is uitvoeren, steeds voordat je de BRP bijwerkt. Zo geldt dus het principe ‘voorkomen is beter dan genezen’.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

Consultant Steffen deelt tijdens dit webinar informatie over de nieuwste ontwikkelingen en wijzigingen in iBijhouding. De onderwerpen die zoal aan bod komen:

  • Het actualiseren van een persoonslijst;
  • Het corrigeren van een persoonslijst;
  • Actualiseren van een sterker brondocument;
  • Het bijwerken van gerelateerden;
  • Het bijhouden van verwijsgegevens.

De doelgroep van dit webinar 

Dit webinar is ideaal voor alle medewerkers van de Burgerzakenafdeling die mutaties verwerken in de BRP. Ook functioneel beheerders die op de hoogte willen blijven van de laatste wijzigingen binnen de iBurgerzaken processen zijn van harte welkom.

Houd rekening met deze voorwaarden

  • Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket? Dan kun je kosteloos deelnemen met nog één collega. Zonder pakket kost deelname €300 per persoon.
  • Om het optimale uit dit webinar te halen, is jouw actieve aanwezigheid belangrijk. Daarom nemen we het webinar niet op.
  • Na jouw inschrijving rekenen we op je komst. Wil je annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur van tevoren door een e-mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.
  • Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met de link om via Microsoft Teams deel te nemen.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: