Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar efficiënter werken met iBurgerzaken dankzij Engage Process

Is jouw gemeente bezig met procesoptimalisatie of willen jullie daar juist mee starten? In dit webinar ontdek je hoe je met Engage Process snel en eenvoudig processen in kaart brengt én verbetert. Meer dan 250 gemeenten gebruiken dit krachtige platform al. We laten je zien hoe je Engage Process concreet inzet voor het optimaliseren van werkzaamheden binnen iBurgerzaken. Lees snel verder en meld je aan!

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 7 oktober
    14.00 - 15.00
    Online

Over Engage Process

Engage Process is een gebruiksvriendelijk en krachtig platform voor het in kaart brengen, analyseren en verbeteren van bedrijfsprocessen. Het platform is volledig SaaS en stelt teams in staat om processen gezamenlijk te bespreken en real-time te optimaliseren. Door medewerkers centraal te stellen, helpt Engage Process je om werk slimmer, sneller en beter in te richten. Het wordt dagelijks gebruikt door meer dan 400 organisaties waaronder gemeenten als Ede, Almere en Zaanstad voor processen rondom Burgerzaken, Rechtmatigheid, Risicomanagement, de Omgevingswet en meer. Ook tijdens onze iService-dagen zetten we de Engage Process Modeler in. Samen met gemeenten lopen we stap voor stap door processen heen: wie is betrokken, wat is de waarde van elke stap, hoeveel tijd kost het en waar ontstaan extra handelingen of onduidelijkheden? Vooral processen met meerdere betrokkenen en uitzonderingen buiten het systeem verdienen aandacht. Door dit samen inzichtelijk te maken, zie je direct waar de kansen voor verbetering liggen.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

We nemen je samen met Engage Process mee in de wereld van procesmatig werken en de toegevoegde waarde ervan voor jouw gemeente. De onderwerpen die o.a. aan bod komen zijn:

  • Wat is Engage Process en hoe werkt de tool;
  • Hoe maak je een burgerzakenproces hiermee inzichtelijk;
  • Hoe gebruik je deze informatie voor het verbeteren van processen;
  • Welke ervaringen hebben we al bij andere gemeenten.

De doelgroep van dit webinar

Het webinar is geschikt voor alle medewerkers van de afdeling Burgerzaken die willen meedenken over het verbeteren van processen binnen hun gemeente of gewoon benieuwd zijn hoe het slimmer kan.

Houd rekening met deze voorwaarden

  • Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket? Dan kun je kosteloos deelnemen met nog één collega. Zonder pakket kost deelname €300 per persoon.
  • Om het optimale uit dit webinar te halen, is jouw actieve aanwezigheid belangrijk. Daarom nemen we het webinar niet op.
  • Na jouw inschrijving rekenen we op je komst. Wil je annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur van tevoren door een e-mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.
  • Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met de link om via Microsoft Teams deel te nemen.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: