Direct naar de content
icon search white
#LSG17 & #LSG18

Landelijke Selfservicecompetitie voor Gemeenten

LSG17_AdobeStock_107480430_WM.jpg
  • Verleiden naar het digitale kanaal
  • Op een laagdrempelige en leuke manier
  • Verhogen selfservicepercentages
  • Werkdrukvermindering voor ambtenaren

Gemeenten hebben de naam dat ze traag en bureaucratisch zijn, maar dat is lang niet altijd meer terecht. Er is immers meer en meer aandacht voor het hervormen tot een klantgerichte en vraaggestuurde organisatie. Gemeentelijke processen worden dan ook steeds klantvriendelijker, sneller én digitaler. Om je daarbij te ondersteunen organiseren we de Landelijke Selfservicecompetitie voor Gemeenten.

#LSG18

Lean & meaningful

Gemeentelijke processen worden steeds klantvriendelijker, sneller én digitaler. Dat vraagt wel om het kritisch bekijken en herontwerpen van gemeentelijke processen. In deze blog lees je meer.

Doelgroep: managers Burgerzaken & adviseurs Dienstverlening

#LSG17

Gemeentelijk beleid

Hoe draagt gemeentelijk beleid bij aan het verhogen van selfservicepercentages? Meer over dit onderwerp, inclusief 7 toptips, lees je op deze pagina.

Doelgroep: managers Burgerzaken & communicatie

#LSG17

Gemeentelijke website

Hoe ziet een goede gemeentelijke website eruit? Meer over dit onderwerp, inclusief 17 toptips, lees je op deze pagina.

Doelgroep: communicatie (webmaster)

#LSG17

Marketingcommunicatie

Wie zegt dat een gemeente geen reclame mag maken? En waarom zou elke gemeente dan het wiel opnieuw moeten uitvinden? Meer over dit onderwerp, inclusief 8 toptips, lees je op deze pagina.

Doelgroep: communicatie

#LSG17

Impact op interne organisatie

Het verhogen van de selfservicepercentages heeft impact op de interne organisatie. Werkprocessen veranderen, de werkdruk aan de balie neemt af, er is meer tijd voor bijzondere gevallen...

Doelgroep: managers Burgerzaken

#GPSC17 en #GPSC18

Landelijk congres

Selfservice biedt de klant gemak én de gemeente een efficiencyslag! Op weg naar 100% selfservice kom je als gemeentebestuurder of directeur flink wat uitdagingen tegen... Een impressie van het Grote Publiekszaken Selfservice Congres (#GPSC17) krijg je hier.

Doelgroep: Gemeentebestuurders, management en directie.

Deel via:

‘Samen de juiste balans vinden tussen mensen, processen en kwaliteitsbeleving.’

Sanne van der Zanden, Customer Care manager
Sanne van der Zanden

Ik help je graag verder

+31 (0)6 4670 6267