Direct naar de content
icon search white
Dienstverlening

Het Grote Publiekszaken Selfservice Congres

Selfservice is een thema dat de nodige aandacht vraagt van gemeenten. Of het ook daadwerkelijk de nodige aandacht krijgt, is een tweede. Zo vraagt ook de invoer van iBurgerzaken om een nieuwe manier van denken én doen (werken). Van je klanten en ketenpartners. En ook van het management en de medewerkers. Om je daarbij te ondersteunen organiseren we jaarlijks het Grote Publiekszaken Selfservice Congres.

Terugblik #GPSC17

Selfservice biedt de klant gemak én de gemeente een efficiencyslag! Op weg naar 100% selfservice kom je als gemeentebestuurder of directeur flink wat uitdagingen tegen... Tijdens het Grote Publiekszaken Selfservice Congres (#GPSC17) gingen we met die uitdagingen aan de slag. Want je kunt leren door boeken te lezen of opleidingen te volgen. Maar volgens ons leer je het meeste door bij anderen af te kijken. En dat hoeft niet stiekem, zoals vroeger in de schoolbankjes, doe het gewoon in het openbaar.

‘Klanten wil ik steeds opnieuw op een creatieve wijze verrassen.’

Sanne van der Zanden, Customer Care manager
Sanne van der Zanden

Ik help je graag verder

+31 (0)6 4670 6267