Direct naar de content
icon search white
Webinars en e-learnings

iAcademy webinar iBrondocumenten

Tijdens dit iAcademy webinar over iBrondocumenten geven Luuk Mimpen en Matthias Baggerman je meer inzicht in iBrondocumenten en wat er zoal bij de noodzakelijke inrichting komt kijken. Ook laten zij zien wat er verandert is in het proces wanneer je dit doorloopt zonder iBrondocumenten. Handige weetjes zoals het terugvinden van documenten en het draaien van een vernietigingslijst komen ook zeker aan bod. Wist je daarnaast dat je nu ook archiefwaardig kunt werken met iBrondocumenten? We vertellen je er sowieso meer over tijdens dit webinar. Dit webinar maakt onderdeel uit van het Samen Verder dienstverleningspakket (pakket 2). Meld je nu aan!

Direct aanmelden

  • 8 juli
    10.00 - 11.00
    Online

Waar gaat het webinar over?
Als gegevens op de persoonslijst van een persoon worden toegevoegd of gewijzigd, dan ligt daar een brondocument aan ten grondslag. Het is van groot belang dat deze brondocumenten niet alleen goed bewaard blijven, maar ook snel benaderbaar zijn. iBrondocumenten verzorgt zowel de opslag als ontsluiting van deze brondocumenten. En ondersteunt daarnaast ook het archiveren van aanvullende documenten bij een persoon. Denk daarbij aan de persoonskaart; de voorganger van de persoonslijst zoals we die vandaag de dag kennen. Tijdens dit webinar leer je meer over iBrondocumenten: wat er bij de noodzakelijke inrichting komt kijken, hoe het proces zich verhoudt ten opzichte van het werken zonder iBrondocumenten, hoe je documenten terugvindt en hoe je bijvoorbeeld een vernietigingslijst draait. Ook zal een een referentie gemeente aanschuiven om te vertellen over hun ervaringen met iBrondocumenten. 

Datum en tijd
Dit webinar wordt op 8 juli van 10.00 tot 11.00 uur gehost door Luuk Mimpen en Matthias Baggerman, consultants bij PinkRoccade Publiekszaken. Als platform maken we gebruik van Microsoft Teams.

Doelgroep webinar
Ben jij applicatie- of functioneel beheerder of medewerker en actief in processen waar brondocumenten gemaakt en gearchiveerd worden? Haak dan zeker aan. 

Kosten en overige voorwaarden
De kosten voor deelname bedraagt € 250 per gemeente (max. 2 deelnemers per gemeente). Heb je een Samen Verder dienstverleningspakket (pakket 2) afgenomen? Dan is deelname aan dit webinar geheel gratis. Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Daarna ontvang je snel meer details over het webinar.

Over iAcademy
Of je nu al vele meters hebt gemaakt binnen de burgerzakenafdeling of nog niet; iedere dag leer je weer een beetje bij. Door deze kennis te delen en te vergroten groei jij in jouw rol én draag je bij aan een verrijking van de gemeentelijke dienstverlening. iAcademy ondersteunt jou hierbij met webinars, trainingen en elearnings. Deze zijn zowel gericht op de ervaren als minder ervaren medewerkers. Centraal staat: kennis actueel houden, kennis vergroten, extra ondersteuning tijdens terugkerende uitdagingen zoals de verkiezingsperiode, competenties ontwikkelen en inwerken nieuwe gebruikers. Bekijk hier programma voor 2021.   

Neem gerust contact op
Heb je een vraag over dit webinar? Mail dan gerust naar: info.prlg@pinkroccade.nl

Deel via:

‘Samen verder’

Luuk Mimpen, Consultant
Luuk Mimpen.png (1)