Direct naar de content
icon search white
Webinars en e-learnings

iAcademy webinar basis/opfriscursus iBurgerzaken

Ben jij nieuw op de burgerzakenafdeling en werk je pas sinds kort met iBurgerzaken? Dan frissen we graag je geheugen op met dit webinar. We gaan dan in op waar je wat kan vinden binnen iBurgerzaken en hoe dingen met elkaar in verband staan. Zie het als een opfris/basiscursus waar ook ruimte is om jouw vragen te stellen aan onze consultants. Meld je nu aan!

Direct aanmelden

  • 21 september
    10.00 - 11.00
    Online

Waar gaat het webinar over?
Bijna iedere maand starten er op de burgerzakenafdeling nieuwe medewerkers die veel met de applicatie iBurgerzaken (gaan) werken. Maar het is logisch dat je als nieuwe medewerker lang nog niet altijd weet waar je wat kan vinden of hoe dingen met elkaar in verband staan binnen iBurgerzaken. Daar komt nu verandering in, want je kan je inschrijven voor dit webinar! Wat zoal aan bod komt:

  • Hoe is iBurgerzaken onstaan en hoe ontwikkelen we het?
  • Hoe ondersteunen wij gemeenten met iBurgerzaken?
  • in- en uitloggen in IBurgerzaken
  • Hoe start je (snel) een proces?
  • Gemakkelijk zoeken in de werklijst
  • Afgesloten zaken terugvinden in het dossier
  • Afdrukken van persoonslijst in iBurgerzaken
  • Welke inhoudelijke stappen doorloop je in een zaak?
  • Wat zijn groene processen?
Matthias en Allyne

‘Na afloop van dit webinar ben je als startende burgerzakenmedewerker volledig op de hoogte van alle basisfunctionaliteiten in iBurgerzaken. Van het zoeken naar personen en adressen, starten van processen tot het efficiënt zoeken in de werklijst en het dossier. Alles komt aan bod en stel ook gerust je vragen!’

Datum en tijd
Matthias Baggerman en Allyne Groen, consultants bij PinkRoccade Publiekszaken zijn de hosts tijdens dit webinar op dinsdag 21 september van 10.00 tot 11.00 uur. Als platform maken we gebruik van Microsoft Teams.

Doelgroep webinar
Ben jij een nieuwe gebruiker/applicatiebeheerder van iBurgerzaken? Dan is dit het perfecte webinar voor jou. Om het webinar extra goed op jou te laten aansluiten, stellen we je op het aanmeldformulier een belangrijke vraag.

Kosten en overige voorwaarden
De kosten voor deelname bedraagt € 250 per gemeente (max. 2 deelnemers per gemeente). Heb je een Samen Verder dienstverleningspakket (pakket 2) afgenomen? Dan is deelname aan dit webinar geheel gratis. Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Daarna ontvang je snel meer details over het webinar. 

Over iAcademy
Of je nu al vele meters hebt gemaakt binnen de burgerzakenafdeling of nog niet; iedere dag leer je weer een beetje bij. Door deze kennis te delen en te vergroten groei jij in jouw rol én draag je bij aan een verrijking van de gemeentelijke dienstverlening. iAcademy ondersteunt jou hierbij met webinars, trainingen en elearnings. Deze zijn zowel gericht op de ervaren als minder ervaren medewerkers. Bekijk hier programma voor 2021.

Neem gerust contact met ons op
Heb je een vraag over dit webinar? Mail dan gerust naar: info.prlg@pinkroccade.nl

Deel via:

‘Mijn doel is om in verbinding met klanten en relaties écht bij te kunnen dragen aan (proces)verbetering en innovatie.’

Femke Rhouat-Van der Gouw, Productmanager Dienstverlening
Femke Rhouat.png