Waar gaat het webinar over?
Bijna iedere maand starten er op de burgerzakenafdeling nieuwe medewerkers die veel met de applicatie iBurgerzaken (gaan) werken. Maar het is logisch dat je als nieuwe medewerker lang nog niet altijd weet waar je wat kan vinden of hoe dingen met elkaar in verband staan binnen iBurgerzaken. Daar komt nu verandering in, want je kan je inschrijven voor dit webinar!
Mathijs van der Wielen, consultant
‘Na het volgen van dit webinar ben je wegwijs in de basisfuncties van iBurgerzaken en heb je tips en tricks ontvangen van een van onze consultants die jou gaan helpen in je dagelijkse werkzaamheden. Van het zoeken naar personen en adressen, starten van processen tot het efficiënt zoeken in de werklijst en het dossier. Alles komt aan bod en stel ook gerust je vragen!’
Datum en tijd
Mathijs van der Wielen, consultant bij PinkRoccade Publiekszaken is jouw host tijdens dit webinar op donderdag 10 maart van 14.00 tot 15.00 uur. Als platform maken we gebruik van Microsoft Teams.
Doelgroep webinar
Ben jij een (nieuwe) gebruiker/applicatiebeheerder van iBurgerzaken? Dan is dit het perfecte webinar voor jou. Om het webinar extra goed op jou te laten aansluiten, stellen we je op het aanmeldformulier een belangrijke vraag. Werk je al wel langer met iBurgerzaken maar wil je even je geheugen opfrissen? Ook dan nodigen we je van harte uit.
Kosten en overige (annulerings)voorwaarden
Dit webinar is bij het Samen Verder dienstverleningspakket (pakket 2) inbegrepen. Geen Samen Verder pakket? Dan kost deelname € 250 per gemeente (max. 2 deelnemers per gemeente). Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Daarna ontvang je snel meer details over het webinar. Wil je je deelname annuleren? Dat kan uiterlijk 24 uur van te voren door een mail te sturen naar info.prlg@pinkroccade.nl
Neem gerust contact met ons op
Heb je een vraag over dit webinar? Mail dan gerust naar: info.prlg@pinkroccade.nl