Direct naar de content
icon search white
Webinars en e-learnings

iAcademy webinar actuele best practices

De afgelopen jaren verzamelden we meer dan 170 bewezen en praktische best practices rondom iBurgerzaken. Deze voorbeelden van collega gemeenten hebben aantoonbaar geresulteerd in een hoge kwaliteit digitale dienstverlening en verdere procesoptimalisatie. Tijdens dit interactieve iAcademy webinar op 17 februari lichten we diverse actuele best practices uit en ben jij in de lead over van welke best practices je meer te weten wilt komen.

Direct aanmelden

  • 17 februari
    13.00 - 14.00
    Online

Waar gaat het webinar over?
iBurgerzaken is in gebruik bij 170 gemeenten, deze betrouwbare basis heeft een uniek aantal van 31 e-diensten voor maar liefst 79 verschillende burgerzakenprocessen. Samen hebben we ruim 170 best practices gecreëerd vanuit o.a. de invalshoeken: selfservice en procesoptimalisatie. Deze best practices voor en door gemeenten vind je terug op www.100bestpractices.nl.

Laat deze best practices een bron van inspiratie zijn om je eigen dienstverlening een impuls te geven! We realiseren ons echter ook dat meer dan 170 best practices misschien teveel stof tot nadenken biedt. Daarom helpen we je tijdens dit webinar graag net een stap verder. We zoomen onder andere in op actuele best practices, geven je tips over hoe je best practices toepast binnen jouw organisatie en bespreken wat welke best practice nu écht extra brengt voor jouw gemeentelijke situatie. Het is een interactieve webinar waarbij je zelf ook kan aangeven over welke best practice je meer wilt weten. 

Datum en tijd
Sonja van den Bosch, consultant bij PinkRoccade Publiekszaken is jouw host tijdens dit webinar op donderdag 17 februari 2022 van 13.00 tot 14.00 uur. Als platform maken we gebruik van Microsoft Teams.

Doelgroep webinar
Iedereen die werkzaam is binnen de afdeling burgerzaken zoals applicatiebeheerders, managers, functioneel beheerders en medewerkers.

Kosten en overige (annulerings)voorwaarden
Heb je een Samen Verder dienstverleningspakket (pakket 2) afgenomen? Dan is deelname aan dit webinar gratis (max. 2 personen per gemeente). Geen Samen Verder? Dan kost deelname € 250 per persoon. Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Daarna ontvang je snel meer details over het webinar. Wil je je deelname annuleren? Dat kan uiterlijk 24 uur van te voren door een mail te sturen naar info.prlg@pinkroccade.nl

Neem gerust contact met ons op
Heb je een vraag over dit webinar? Mail dan gerust naar: info.prlg@pinkroccade.nl

Deel via:

‘...’

Sonja van den Bosch, Consultant
PR_211105_2929_AS - Copy.png (1)