Over iNzicht Burgerzaken
Binnen gemeenten is regelmatig inzicht nodig in actuele cijfers, prestaties en vooruitzichten. Samen met kwartiermakers ontwikkelden we binnen iNzicht Burgerzaken daarom 120 rapportages voor verschillende gebruikers. Via de tegels op een gebruiksvriendelijk dashboard gebruiken applicatiebeheerders, medewerkers én managers deze overzichten 24/7 voor verschillende operationele en strategische vraagstukken binnen de organisatie. De weergave is een tabelvorm of grafisch en altijd te sorteren en filteren. En door de exportmogelijkheid naar Excel bovendien ook eenvoudig verder te bewerken voor elke gebruiker. iNzicht Editor biedt applicatiebeheerders bovendien de mogelijkheid om zelf rapportages te maken of aan te passen. Daar heb je in principe alleen kennis van de standaardtaal SQL voor nodig.
Tijdens de training komt dit aan bod
Tijdens deze training nemen we kort de basis van de app iNzicht Burgerzaken door. Hierna gaan we dieper in op het maken van eigen rapportages in de iNzicht editor.
- Een korte inleiding op de softwarearchitectuur van iNzicht Burgerzaken
- De 120 rapportages en hoe je deze gebruikt, filtert en exporteert
- Het aanpassen van bestaande rapportages in de iNzicht editor
- Het maken van geheel nieuwe rapportages in de iNzicht editor
- Het verbeteren van de SQL-vaardigheden
De doelgroep van de training
De training is vooral geschikt voor functioneel applicatiebeheerders van de afdeling burgerzaken of medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de BRP-rapportages. Voor deze training is het handig dat je de basis van iNzicht Burgerzaken al kent en regelmatig gebruik maakt van de app. Is de app relatief nieuw voor jou? Dan sluit het basis webinar op 5 februari beter aan.
De training is op locatie op 27 februari 2024
Deze iAcademy training organiseren we op dinsdag 27 februari 2024 op het kantoor van PinkRoccade Local Government in 's-Hertogenbosch. De training start om 10.00 uur en duurt tot ongeveer 14.00 uur. Natuurlijk is deze training inclusief lunch.
Elke iAcademy training vindt plaats op locatie. Waarom? Zo zetten we maximaal in op kennisuitwisseling en netwerken. Daarbij kiezen we voor wisselende locaties want de deelnemers komen tenslotte uit het hele land.
Houd rekening met deze voorwaarden
Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket 2? Dan is deelname inbegrepen voor maximaal 2 personen per gemeente. Geen Samen Verder pakket? Dan betaal je 840 euro. Neem je een collega mee? Dan betaalt deze persoon slechts 290 euro. De training gaat door bij minimaal 4 deelnemers en biedt ruimte aan maximaal 20 deelnemers.
Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Daarna ontvang je meer details over de training. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur vooraf door een mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.
Neem gerust contact op
Heb je nog vragen over deze training? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl