Direct naar de content
icon search white
Evenementen

Landelijke Selfservicecompetitie voor Gemeenten 2018

Gemeentelijke processen worden steeds klantvriendelijker, sneller én digitaler. Dat vraagt wel om het kritisch bekijken en herontwerpen van gemeentelijke processen. En juist daarmee gaan we gemeenten binnen de Landelijke Selfservicecompetitie voor Gemeenten (#LSG18) ondersteunen. 

Direct aanmelden voor dit evenement

  • 8 oktober
    09.30 - 17.00
    Gemeentehuis Maassluis [regio 3]
  • 18 oktober
    09.30 - 17.00
    Voorm. gemeentehuis Smilde (Midden-Drenthe) [regio 7]
  • 23 oktober
    09.30 - 17.00
    Kasteeltje Bemmel (Lingewaard) [regio 5]
  • 31 oktober
    09.30 - 17.00
    Gemeente Velsen [regio 4]
  • 5 november
    09.30 - 17.00
    Gemeentehuis Dalfsen [regio 6]
  • 6 november
    09.30 - 17.00
    Gemeentehuis Weert [regio 1]
  • 7 november
    09.30 - 17.00
    Gemeentehuis Bergen op Zoom [regio 2]

Regionale #LSG18 workshops

In het najaar verzorgen we diverse #LSG18 workshops. Deze dagen staat het optimaliseren van het proces 'verhuizen' centraal. Meer over de Landelijke Selfservicecompetitie voor Gemeenten 2018 (#LSG18) lees je op www.lsg18.nl.

Optimaliseer je verhuisproces

Tijdens de #LSG18 workshops komen deze vragen - en vele anderen - aan bod: 

  • Hoe optimaliseerden andere gemeenten iVerblijf & Adres?
  • Welke (tussen)doelen kun je voor jezelf stellen?
  • Hoe creëer je toegevoegde waarde voor inwoners en medewerkers?
  • Welke -kleine- aanpassingen kun je doorvoeren in jouw verhuisproces?

Vergeet je niet tijdig in te schrijven!

Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan #LSG18 dankzij de samenwerking met de GebruikersVereniging PinkRoccade Local Goverment. En we organiseren deze workshops regionaal, dus altijd dicht bij jou in de buurt. Twijfel dus niet en kom naar een van deze dagen!

Kick-off met kwartiermakergemeenten

We zijn op 2 juli gestart met #LSG18! 9 kwartiermakergemeenten gingen aan de slag met het KATA Verbeterbord, met optimale procesafhandeling. Daarbij stond het proces 'verhuizen' centraal.

IMG_20180702_162056 (1).jpg
Deel via:

‘Klanten wil ik steeds opnieuw op een creatieve wijze verrassen.’

Sanne van der Zanden, Customer Care manager
Sanne van der Zanden

Ik help je graag verder

+31 (0)6 4670 6267