Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar OPENburgerzaken

Werkt jouw gemeente met OPENburgerzaken en wil je nog eens zien hoe bepaalde situaties in zijn werk gaan? Of werk je nog niet met OPENburgerzaken en ben je benieuwd wat het voor jouw gemeente kan betekenen? In dit webinar bespreken/demonstreren Aniek en Tom een aantal casussen. Ook is er ruimte om vragen te stellen. Lees er hieronder meer over en meld je aan. 

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 22 januari
    14.00 - 15.00
    Online

Over OPENburgerzaken

Met OPENburgerzaken stellen we iBurgerzaken open naar haar omgeving. Dit doen we voor inwoners, gemeenten en ketenpartners. Met het platform en de innovaties van OPENburgerzaken zet je de stap vooruit op het gebied van efficiënte dienstverlening waarbij een veilige aansluiting op ketenpartners centraal staat. Alles op basis volgens de principes van Common Ground.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

Aniek de Vet (Product Owner OPENburgerzaken) en Tom Krijnen (lead consultant) zijn jouw hosts tijdens dit webinar. De volgende onderwerpen komen aan bod en natuurlijk is er ruimte voor het stellen van jouw vragen.

  • Wat is OPENburgerzaken, ook in relatie met Common Ground?
  • Hoe gaat OPENburgerzaken in zijn werk na implementatie? Wat merk je er van?
  • De toegevoegde waarde: wat betekent het voor jouw gemeente, burgers en ketenpartners?
  • Demo & casussen
  • Roadmap
  • Gastspreker aan het woord, gemeente die werkt met OPENburgezaken
Anouk Vasen, medewerker Publiekszaken bij gemeente Roermond

‘Het mooie van OPENburgerzaken is dat het ons als gemeente mogelijk maakt om data bij de bron op te halen, bijvoorbeeld bij het Kadaster. De handmatige controles op de eigenaar van het pand zijn daarmee verleden tijd, want dit gaat automatisch. Hiermee verhogen we de kwaliteit van de BRP en werken wij efficiënter.’

De doelgroep van dit webinar

Alle medewerkers van de afdeling burgerzaken. 

Houd rekening met deze voorwaarden

iAcademy webinars komen het beste tot hun recht als je de sessie zelf actief bijwoont. We nemen ze daarom ook niet op. We rekenen dan ook op je komst nadat je je hebt ingeschreven. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur vooraf door een mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl. 

Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket 2? Dan is deelname inbegrepen. Geen Samen Verder pakket? Dan neem je deel voor 290 euro per persoon.

Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Een aantal dagen voor aanvang van het webinar ontvang je nog een e-mail met laatste details, waaronder de deelname link naar de Microsoft Teams omgeving. 

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via:

‘Samen kom je verder door processen te optimaliseren.’

Sonja van den Bosch, Consultant
PR_211105_2929_AS - Copy.png (1)