Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar iDocumentcreatie

Betrokken bij het onderhouden van documenten? Dan is dit webinar perfect voor jou. Het webinar gaat langs alle basisonderdelen van iDocumentcreatie, om je op die manier weer op scherp te zetten om er het maximale uit te halen. Lees er hieronder meer over en meld je aan.

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 23 februari
    14.00 - 15.00
    Online

Over iDocumentcreatie

Bedrijfskritische documenten produceer, print en publiceer je als gemeente graag automatisch. Uiteraard conform de actuele wet- en regelgeving, met de presentatie van bestaande gegevens uit de zaak en helemaal in lijn met de eigen gemeentelijke huisstijl. Zowel applicatiebeheerders als gebruikers worden op dat vlak ontzorgd met iDocumentcreatie.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

De consultant deelt tijdens dit webinar kennis en praktijkervaringen over iDocumentcreatie. Daarbij benoemen we uiteraard verschillende best practices. Uiteraard is er ruimte voor het stellen van vragen.

  • Huisstijl
  • Paginaconfiguraties
  • Herbruikbare blokken
  • Standaard en custom documenten aanpassen
  • Een eigen document toevoegen
  • Verschillende tips, best practices en handigheidjes

De doelgroep van dit webinar

Het webinar is geschikt voor applicatie- en functioneel beheerders én voor burgerzakenmedewerkers die documenten onderhouden. 

Houd rekening met deze voorwaarden

Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket 2? Dan is deelname inbegrepen voor maximaal 2 personen per gemeente. Geen Samen Verder pakket? Dan neem je deel voor 275 euro per persoon.

Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Daarna ontvang je meer details over het webinar dat je volgt via Microsoft Teams. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur vooraf door een mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: